indus Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvordan kan jeg få oppdatert alle drivrne i XP? jeg har ikke noe cd så om man kan få det fra internett.. men hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hva trenger du drivere til..? Lenke til kommentar
indus Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 egentlig det meste. nettverks kort. skjerm driver. lyd driver. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 du kan enten få gjort dette ved å bruke windowsupdate eller ved å gå til produsentens hjemmeside. Jeg vil på det sterkeste anbefale at du bruker drivere fra produsentens hjemmeside da jeg har opplevd endel problemer med drivere som Microsoft har laget. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 last ned Aida32 fra denne side: http://www.oldapps.com/old_version_aida32.php under " computer " finner du " summary " alle informasjon i blått skrift omfatter productinfo/driver nedlasting. lykke til Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 finn ut hvilket hovedkort du har, gå til produsentens hjemmeside og søk opp hovedkortet. der skal det ligge driver til windows XP. etterpå kan du undersøke hva slags skjermkort du har.. skjermkort-drivere ligger på produsentens hjemmeside en plass. Google + søkefelter på de ulike produsenters nettsteder kommer nok godt med her! Lykke til! PS: hvis nettverket er på plass, klarer windows ofte å søke seg frem til de drivere som trengs (men ikke alltid) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) PS: hvis nettverket er på plass, klarer windows ofte å søke seg frem til de drivere som trengs (men ikke alltid) i de tilfeller dette skjer er dette egne drivere utviklet av Microsoft. jeg har litt dårlig erfaring med disse (spesielt skjemkort-drivere9 så jeg vil heller anbefale folket å bruke originale drivere fra produsenten. edit: det kan være greit å vente litt med å installere siste drivere også slik at produsenten får fixet bugs og lignende. Endret 18. april 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå