indus Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 jeg får ikke koblett den bærbare på det tråløsenette, bare med kabel. jeg vet det trådløse virker for har andre pcer kobla til. men den bærbare finner ikke en gang noen trådløse nett. hva er det som er galt. Litt OT: hvordan oppdatere driver i XP Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Sikkert litt dumt spørsmål, men har du slått på Wifi på pcn din? - Altså, dei fleste pcene nå til dags har en knapp der du kan stenge av trådløs tilkopling. Så vist den er av, får du ikke noe signal da står det i windows sin wireless sak "Finner ingen trådløse nettverk. Er du sikker på at du har på det trådløse kortet ditt?" Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 ..og hva mener du med oppdatere drivere i XP? Tenker du på driverne til det trådløse nettverkskortet ditt? Eller en generell oppdatering av XP? Lenke til kommentar
indus Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 er ikke siker på om det er Wifi på pc'n for den er ikke helt ny. men det står at det er aktivt. Tenker på drivere til nettverkskortet. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 som mortenglimz sier har du sjekket om du må trykke nettet på via en knapp? vis ikke har forsøkt dette. prøv det. oppdatering av driver er vanligvis å gå til produsenten av pcen sin hjemme side så har de gjerne en support og nedlastings side du kan gå på for å finne det du trenger. hva det står er helt avhengig av merket på maskinen din da hjemmesidene er forskjellige lykke til videre Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) jeg får ikke koblett den bærbare på det tråløsenette, bare med kabel. jeg vet det trådløse virker for har andre pcer kobla til. men den bærbare finner ikke en gang noen trådløse nett. hva er det som er galt. Litt OT: hvordan oppdatere driver i XP 8402665[/snapback] Det hadde vært litt lettere å hjelpe deg hvis du hadde vært litt mer spesifikk når det gjaldt merke/modell på PC, nettverkskort og router. Ellers er det sikkert lurt med en liten stavekontroll før du poster... Endret 17. april 2007 av Pengu Lenke til kommentar
indus Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Det er en fujitsu simens amilo L7300 Nettverks kortet heter: Ralink RT2500 Wierless LAN Card Beklager om det skulle være noen leifer i postene mine Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nettverks kortet heter: Ralink RT2500 Wierless LAN Card 8405331[/snapback] Siste driver for dette kortet, fra prod. hjemmeside; RT2500 v3.2.0.0 for Win9X/2K/XP/X64 RT2500 v3.2.0.0 for Vista X86/X64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå