erl1 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 jeg tror jeg har fått sennebetennelse i venstre håndledd.... noen ide hvordan dette behandles? eller må jeg til fastlegen? noe som tar 3 uker:s Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Ikke Bruk hånda til repeterende bevegelser, som å sitte mye ved dataen. Var faktisk hos legen igår emd min senebetennelse. Hun sa at jeg skulle kjøpe ibux på tube. Du tar på en stripe og masserer det inn i minst 5 minutter. Da masserer du de vonde områdene og får smertelindring i tillegg. Det kan også være lurt og kjøpe en håndleddstøtte. Kjøpes på apotek eller helse-butikk. Du må bruke håndleddene for å trene dem opp igjen, men stopp det som gjør vondt hvis det er vondere enn ubehagelig. Endret 17. april 2007 av mushi Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Har det akkurat kommet er det bare å hvile. Du kan behandle med antiinflammatorisk hvis det gjør vondt. Har du hatt det over lenger tid så det har blitt en kronisk senebetennelse, må det opptrening til. Endret 17. april 2007 av kengdal Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg har hatt det samme i venstre håndledd. De tok røntgen, og fant senekul i håndleddet. De sa de ikke kunne gjøre noe, hvis de oppererte så ville det bare komme tilbake. Det må vist bare gå over med tid :?. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kjør tøyninger minst 30 sekunder x 2 om dagen, om det er senebetennelse så pleier det å hjelpe, lette øvelser som det å klemme på en myk ball mange ganger (såfremt det er tilnærmet smertefritt) kan øke blodsirkulasjonen og dermed tilhelningsprosessen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Akupunktur funker som bare juling, men det koster litt. Hør med ditt lokale fysikalske senter om de har noen som kan perforere armen din. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Du kan få bort endel smerter med akupunktur, men sena som er betent blir ikke bra av det i seg selv. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det kan ikke skade å ta omega tilskudd, det smører leddene og gjør deg bare godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå