SuperDeformed Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kjøpte meg nylig ny pc, installerte windows og koste meg. Under og etter installasjonen brukte jeg min IE 3.0 plugget i USB-porten, som fungerte fjell. Etter jeg installerte chipsetdrivere og startet maskinen på ny, ville ikke musa mer. Jeg ble litt bekymret, men fant frem PS/2 adapteret og musa var back on track. Nå har jeg lastet drivere fra MSI sin nettside og installert dem, men alle usb-portene er fortsatt døde. Når jeg plugger i en ekstern harddisk begynner LEDen å lyse, men den dukker ikke opp i windows. Noen ideer? HKet er et MSI p965 neo-f. Hvis vedlegget er synlig, så er det altså slik det ser ut i min device manager Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har du installert Servicepack 2 (SP2) på maskinen? Det står i tilfelle under kontrollpanel->system->generelt på teksten om du har SP2 installert. Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 SP2 er installert ja. Noen andre ideer? Er det ikke litt snodig at usb-portene slutter å fungere etter jeg installerer driver til chipsettet, som vel er det som tar seg av usb-trafikk? Har prøvd to forskjellige drivere (av forskjellig dato) og allting, men samme greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå