Faris Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har da laget en side for russebussen min, og ønsker litt tilbakemeldinger, både positive og negative Trykk her for å se siden Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tøff logo, men jeg ser nesten ikke innholdsteksten fordi den blir alt for mørk. Ville satt fargen på "HOME" i samme farge som slipset i logoen også, eller bare bytte ut grønnfargen i bakgrunn med noe litt mer delikat. Forøvrig er sida enkel og grei! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Supergøy at man ikke kan se hele teksten! Nai. Men ellers kunne det kanskje vært mer bilder av bussen. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Takk for tilbakemelding! Tenkte det samme om teksten selv, så kommer til å gjøre bakgrunnen en smule lysere Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Siden er alt for mørk og alt for kjedelig. Dårlige farge kombinasjoner gjorde siden uinteressant.. Er ikke så mye annet å si om designet, siden det i bunn å grunn bare er en grønn boks på en sort bakgrunn... Når det kommer til koden, så var den grusom.. ikke like ille som eidetfilm sin, men dog, grusom! Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ville lagt csset i en egen css-fil. Så også denne: "Fremtidlige", hvor en liten l sannsynligvis har lurt seg inn. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Jeg er veldig nybegynner i css, så i hvilken grad er koden grusom? Hadde vært fint med en forklaring evt. forslag til hvordan gjøre den mindre grusom hvertfall Og de fleste jeg har snakket med, mener nå fargekombinasjonene er fine Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Les denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=748260&hl= Unngå inline css (<p style="font-size: 13px">) og ikke legg css i selve html filen, inkluder den med <link rel="stylesheet" type="text/css" href="sti/til/stilskjema.css" /> eller <style type="text/css">@import "sti/til/stilskjema.css"</style> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå