Gå til innhold

Alternativt WinRar program.

Zash

Anbefalte innlegg

Heisan...

Skulle gjerne hatt et alternativt program til WinRar som kan spille av rar-filer uten å extracte de først. Tenker da på for eksempel en film som har blitt oppdelt i mange små rar filer, og et program som kan spille av hele filen uten å måtte extracte det først.

Noen som vet om et sånt program finnes?

På forhånd takk :)

Zash

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker VLC som avspiller når det gjelder ISO filer, men tenker på for eksempel at jeg laster ned en film fra en lukket side, som du må ha en god ratio for å ikke bli bannet fra. På sia er 90% av alle filene rar-pakket. For å kunne se filmen må jeg pakke den ut, og for å dele den må jeg ha rar filene... Dermed må jeg ha filmen lagret to ganger på pcen, en som rar og en som xvid.

Derfor skulle jeg gjerne hatt et program som kunne spille av rar. filene direkte, og ja, det er rar filer, ikke .iso eller .img.

Noen som har peiling på et sånt program?

Lenke til kommentar
Bruker VLC som avspiller når det gjelder ISO filer, men tenker på for eksempel at jeg laster ned en film fra en lukket side, som du må ha en god ratio for å ikke bli bannet fra. På sia er 90% av alle filene rar-pakket. For å kunne se filmen må jeg pakke den ut, og for å dele den må jeg ha rar filene... Dermed må jeg ha filmen lagret to ganger på pcen, en som rar og en som xvid.

Derfor skulle jeg gjerne hatt et program som kunne spille av rar. filene direkte, og ja, det er rar filer, ikke .iso eller .img.

Noen som har peiling på et sånt program?

8403839[/snapback]

1. Lukkede sider tviler jeg på fører kun hjemmevideoer og filmtrailere :).

2. Filer pakket i mange rar-filer er filer som følger scene-reglene (warez-scenen).

3. Ratio for ikke å bli bannet = nok et tegn for piratkopieringsside.

Disse 3, sammen med våre retningslinjer som sier at all form for diskusjon til hjelp for bruk av piratkopiert materiale er forbudt, fører til stengt tråd.

Les retningslinjene igjen :).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...