Unlimited LTD Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg hele serien av Justice League? Den som går på Cartoon Network. Helst norsk, men engelsk er greit. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Justice League @ Dvdstrax.com Ganske hyggelig pris også Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Justice League er bra , men Justice League Unlimited er MYE bedre der får du se mange store og mindre figurer fra hele DCuniverset jeg anbefaller alle episodene med the Flash, The Question og Green Arrow.. de 3 stjeler hver episode de er med i (alle sesonger er ute på DVD) Noen godbiter av (disse inne holder litt spoiler) TheFlash : The Question: Green Arrow: http://www.youtube.com/watch?v=45sl11RjKWE Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vil anbefale å se Justice Leauge på engelsk, den norske dubbinga er ikke serien verdig (synes jeg) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Fant en episode på Google Video. Har bestemt meg for å skaffe hele serien. Og av det lille jeg så liker jeg bedre den norske dubbingen. Spesielt av (J'honn?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå