Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Alternativer til 113

Jonas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs hva det gjelder, om det er forgiftning eller deromkring

så funker giftsentralen *lete* (har alltid nummeret i baklomma =P

nummer 22591300

EDIT: noen som har tolka det anderledes, um....trodde du trenkte det ganske med

en gang jeg =)

Endret av Liquid Crystal
Lenke til kommentar

Takker så langt, men gift er det ikke. Om det er relevant, så gjelder det hjerte-problemer.

Edit: Forresten, hvordan finner jeg ut hvem fastlegen min er, og hvordan avtaler jeg evt. et møte?

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Takker så langt, men gift er det ikke. Om det er relevant, så gjelder det hjerte-problemer.

Edit: Forresten, hvordan finner jeg ut hvem fastlegen min er, og hvordan avtaler jeg evt. et møte?

8401890[/snapback]

Det har vært interresant å vite hva som feile deg og...

men hvis du vil holde den personlig, er det også greit..

:)

Lenke til kommentar

Du kan alltid ringe 113 uansett hva som skjer. Om du rett å slett har et spørsmål om du burde søke lege, eller om du har akutte skader.

Selv ringte jeg 113 når jeg fikk en tredjegrads forbrenning på beinet, og spurte om jeg burde gå til lege eller ikke. Det fikk jeg svar på og i dag er jeg veldig glad for at jeg faktisk spurte. :)

Lenke til kommentar

Ring 113 først, forklar personen hva som er problemet og han finner ut om du skal ringe legevakta. Må du ringe legevakta så finner han fram nummeret til den.

Når du ringer legevakta sier du navnet ditt og alt sånt, og hvis du skal prate med fastlegen din setter de deg over eller du får nummeret ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...