Luza Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har hatt Netopia 3351 koblet opp på NGT linje et år eller no slikt, og fikk for ca 6 mnd siden en Speedtouch 510i i posten med følgende beskjed; "Linjen din skal oppgraderes, og når du hører ifra oss skal du bytte ut ruter og aktivere på nytt" Hørte selvfølgelig ikke noe ifra de før nå nettop da de ba om å få sendt den ene ruteren i retur. Ringte de og spurte om vi ikke skulle bytte, men de sa at den ruteren som var koblet opp nå, Netopia'n, var "bedre". Så, O' store spørsmål er da - hvem er "best" av disse to ruterne?? Skal i utgangspunktet kjøre ftp, web og mail server, hvis det har noe å si iforhold til hvem som er best da:) Ikke sikkert det er non lett "fasit" på dette, men alle svar/tanker tas imot med takk Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Linjen din skal oppgraderes Ja akkurat..Vet ikke hvor du bor men jeg venter selv på og få oppgradert linjen min fra ngt..Og da vil jeg også få ny adsl/router fordi 3351 ikke takler de nye hastighetene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå