TobiasG90 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei, nå har jeg laget mitt første hjemmeside, eller ja.. som jeg har brukt over 1t på i hvert fall, ligger ikke mye arbeid bak, er nemlig langt unna mål Men kan ikke noen si hva de syns hittil? PS: Det er lagt ca. 3-4t arbeid i denne siden TGWebs.net Takk =) Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Skrivefeil på den ene videoen du har tror jeg. Altså i filnavnet. Det ser heller ikke ut til å være lyd på videoen. Det er heller ikke full plass til mediaspilleren din på bunn av rammene. Ellers ganske ryddig og oversiktlig av det lille som er med. Du burde kanskje følge stilen til overskriften din litt mer nedover på sia, den "dør" liksom litt ut Endret 16. april 2007 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Første side? Greit nok... Ikke bruk tabeller til design. Lær deg div's i stedet for å bli vant med tabeller. Tabeller er for tabulær data. Heller ikke bruk <center> tag'en. Og for all del ikke bruk FrontPage som visstnok gir mye unødvendig kode. Edit: Når jeg klikker på linkene så får jeg dette bilde opp: abc.bmp Og så lukker nettleseren seg. Første gang jeg får den feilmeldinga faktisk, hehe. Bruker Opera Endret 16. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du burde bruke litt mer enn 4 timer - Headeren var .. ikke fin. Prøv en mindre font, annen font og ikke minst en annen bakgrunn. - Teksten i menyen var alt for stor. - Tabeller? Fysj! - Musikk i bakgrunnen? Enda mer fysj! - Kjedelig design. Prøv med litt mer mellomrom i nyhetsboksene. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Denne siden er ikke helt etter loven, du legger ut kopibeskyttete sanger (Den med fergie).. Fjern de ASAP Lenke til kommentar
TobiasG90 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Hei, takker.. Sangen skal egentlig være i limited mappen, skulle ta den opp til søstra mi sin pc =) Takk for tips, er ikke proff har en del og lære, igjen takk for tips =) Bruker forresten Frontpage litt her og der til scripts jeg ikke kan =) Eller bruker jeg notisblokk ;D Har ikke noe annet =( Noen som har tips til hjemmeside program? Endret 17. april 2007 av TobiasG90 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Notepad2 http://www.framasoft.net/article2917.html Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Notepad++ er også ett godt alternativ, synes jeg da. Lenke til kommentar
TobiasG90 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Jaggu, er det flere notepads også nå =) Hvilken forskjell utgjør de? Takk for hjelpen ;D Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Først og fremst har de jo faktisk funksjoner, i motsetning til Notepad Nei men noe av det mest merkbare er fargekoding, muligens autofullføring av koder, også kan du ha flere filer oppe i samme program (tabs). Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hadde trådstarter brukt Mac, ville TextMate vært det perfekte programmet. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kan også nevne Smultron (for Mac OS bare), apropos Mac. Gratis, open-source, har tabs, autofullfør, "fargekoding"(?) osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå