Carl Sagan Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hei. Tenkte å kansje hive på en vannblokk til skjermkortet mitt(Sapphire X1950XTX Crossfire\Master Edition) med det samme jeg var i gang å handle, og lurte pådet første om vannblokken passer til det kortet(noen som jeg tror den gjør), og om jeg må ha en ekstra kjøleribbe til CF/Master brikken på kortet? Andre gode forslag til vannblokk til et X1950XTX? Resten av vannkjølingssystemet består(snart:)) av: > >Swiftech Apogee GT Universal Waterblock - 1/2" > >Laing D5/Danger Den D5 Inline 12vDC Pump > >5x 1/2" ID (3/4" OD) Tygon R-3603 Laboratory-Grade Tubing > >2x 1/2" OD T-Fitting (for 1/2" and 7/16" ID Tubing) > >Arctic Silver 5 Thermal Compound - 12 gram tube > >Danger Den Delrin FillPort > >Swiftech MCR-320 "Quiet Power" Series Radiator - Black w/AQX > >4x 120mm Yate Loon D12SM-12 Case Fan - Black (70.5 CFM, 33 dBA) EDIT: Glemte og si hvilken GPU blokk jeg mente.. Det er MCW60 Endret 17. april 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå