CellularDude Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 fikk en flett ny htc s710 i posten i går fra elprice.no da jeg satte inn sim kortet mitt og slo den på etter lading fikk jeg beskjed om "fatal feil" "datakrasj- kontakt service" den ser ut til å virke ok uten sim kort, vet ikke om det er tilfeldig har prøvd å få tak i elprice på mail og tlf uten hell hva skal jeg gjøre? det er ikke elprice butikk her i nærheten.. håper noen kan komme med noen tips 9279023[/snapback] Prøv å ta ut batteriet, og sett det inn igjen. Start så opp. Dersom samme feil, prøv med et annet simkort. Dersom det er like ille, be om å få en ny. Ikke godta reparasjon! Siden du har kjøpt telefonen på postordre, kan du returnere den og evt. få pengene igjen innen 2 uker. Regner med Elprice heller leverer ut en ny telefon enn at du hever kjøpet. Ta for all del godt vare på emballasje og alt som fulgte med telefonen. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Heisann! Gammel post, men trenger hjelp med ett problem, so here we go! Det som er, det er at jeg har fått beskjed av en person at den har sendt eg en MMS. Jeg ser på telefonen å sier, nei? Prøver å synkronisere, nei? trådløst, nei? Det som skjer når jeg trykker send og motta i mmsboksen, er enkelt og greit at den sier, Fiel ved synkronisering, og hopper tilbake. Noen som har vært utfor dette, eller vet hvordan man mottar mms? På forhånd takk, Mvh Penrin Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har du satt opp MMS? http://www.smartmobil.no/index.php?option=...0&Itemid=20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå