geokri Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 i følge dangaard er det en feil at det står at det skal være veske med. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 i følge dangaard er det en feil at det står at det skal være veske med. 8496233[/snapback] Ja, fikk beskjed for et par dager siden. Du minte meg på at jeg burde oppdaterer testen. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hva er egentlig Dangaard? På SmartMobil.no står det at det er de som er leverandør av denne telefonen i Norge. Leverer de videre ut til butikkene eller hva? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 de er vel importør for htc i norge fordi htc ikke har noe sånt her i norge?? tror det er det samme som at Bilia er importør for volvo i norge men at dangaard ikke har egne butikker. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Butikker kan kjøpe av Dangaard ja. De selger kun til forhandlere... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kobler man til headset via USB på telefonen? Slik at man trenger en overgang? Hvor kan man eventuelt få tak i en slik, og passer de man får til Motorola (miniUSB->3.5mm)? Henvis til norske, og ikke utenlandske nettbutikker takk! Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 1. Start -> Innstillinger -> Mer -> Regionale innstillinger -> Norsk2. Hold stjerne-tasten inne 1 sekund så får du opp en meny 3. Ja, du kan laste ned Skype til smartphones på skype.com Har du ingen mulighet for å få lastet det ned til en pc eller brukt cd'en? 8495284[/snapback] Takk for de to første, men, på skype.com, så må man velge merke, og så modell, der finner jeg ikke S710.. >Jonas< ; Ja jeg bestilte fra CDON, rektignok for lenge siden, før den kom ut.. Venta en måned på den, og visste ikke at den ikek var kommet ut enda.. Etter de sa de skulle sende den, tok det 8 dager før jeg fikk den.. Greit nok, men tror jeg bestiller mobiler andre steder seinere.. Men denne kommer jeg til å ha i lange tider iallefall! Digg telefon! Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Fant ut at jeg hadde ActiveSync på PCn alikevel Bare litt treigi oppdateringa jeg.. Men, Jeg går inn på ActiveSync på PCn, og så telefonen, men det funker veldig dårlig.. Får opp at det står ingen partnerskap. På mobilen kommer det opp at jeg ikke er koblet til noe PC. Men jeg har da kabelen i både PCn og telefonen! va skal jeg gjøre nå da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Velge synkroniser? (Fil -> Synkroniser) Hvis du aldri har synkronisert den før må du "registrere" enheten først. Du finner alt i "lesmeg-filen" eller så er det bare å prøve seg fram i menyen. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 >Jonas< ; Ja jeg bestilte fra CDON, rektignok for lenge siden, før den kom ut.. Venta en måned på den, og visste ikke at den ikek var kommet ut enda.. Etter de sa de skulle sende den, tok det 8 dager før jeg fikk den.. Greit nok, men tror jeg bestiller mobiler andre steder seinere.. Men denne kommer jeg til å ha i lange tider iallefall! Digg telefon! 8497468[/snapback] Jeg sendte mail til CDON, og fikk svar at de hadde den på lager. Det samme står det inne hos dem nå også. Så det burde ikke være noe problem.. Men det er en ting jeg stusser litt på. På mobiltelefoner og slikt er leveringstiden på 3-6 dager, mens på cd/dvd så er den 4-7 dager.. Kan det ha noe å gjøre med at de kommer rett i postkassa, mens mobiler o.l. m¨å hentes på postkontoret? Forresten. En kamerat av meg bestilte en W810 fra CDON i høst, og når pakka kom så var det ingen W810 der, men en W850, sammen med kvitteringa til en W810.. Han ble ikke lei seg for det.. :!: Kobler man til headset via USB på telefonen? Slik at man trenger en overgang? Hvor kan man eventuelt få tak i en slik, og passer de man får til Motorola (miniUSB->3.5mm)? Henvis til norske, og ikke utenlandske nettbutikker takk! 8496781[/snapback] Men ja, noen som vet? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kobler man til headset via USB på telefonen? Slik at man trenger en overgang? Hvor kan man eventuelt få tak i en slik, og passer de man får til Motorola (miniUSB->3.5mm)? Henvis til norske, og ikke utenlandske nettbutikker takk! 8496781[/snapback] Men ja, noen som vet? 8498063[/snapback] Henger meg på, men også hvis dette finens til PC.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Kobler man til headset via USB på telefonen? Slik at man trenger en overgang? Hvor kan man eventuelt få tak i en slik, og passer de man får til Motorola (miniUSB->3.5mm)? Henvis til norske, og ikke utenlandske nettbutikker takk! 8496781[/snapback] Men ja, noen som vet? 8498063[/snapback] Henger meg på, men også hvis dette finens til PC.. 8498176[/snapback] Du kopler headsettet til usb-kontakten, ja. Var mye snakk om denne her når TyTn kom på markedet også. Jeg tror konklusjonen var at den som går til Mororola ikke fungerer på HTC, men at det ville komme noen overganger... Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Kobler man til headset via USB på telefonen? Slik at man trenger en overgang? Hvor kan man eventuelt få tak i en slik, og passer de man får til Motorola (miniUSB->3.5mm)? Henvis til norske, og ikke utenlandske nettbutikker takk! 8496781[/snapback] Men ja, noen som vet? 8498063[/snapback] Henger meg på, men også hvis dette finens til PC.. 8498176[/snapback] Du kopler headsettet til usb-kontakten, ja. Var mye snakk om denne her når TyTn kom på markedet også. Jeg tror konklusjonen var at den som går til Mororola ikke fungerer på HTC, men at det ville komme noen overganger... 8498192[/snapback] Altså miniusb til 3.5 jack.. Vet ikke om det finnes eller ikke.. Elelr USB til 3.5 jack.. Lenke til kommentar
jolass Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Går det an å ENDRE et tapt anrop før man ringer dette ut? Jeg er totalt avhengig av dette som min Nokia E61 gjør. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Går det an å ENDRE et tapt anrop før man ringer dette ut? Jeg er totalt avhengig av dette som min Nokia E61 gjør. 8500791[/snapback] Hva mener du med endre et tapt anrop? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 hvordan headset inngang har tlf?? er det vanlig 3.5 ? Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Du får si fra når du får vite hvordan det er med norsk språk på den >Jonas<, for jeg skal bestille den i det øyeblikket jeg får bekreftet at den har norsk språk Endret 30. april 2007 av Kr]st[an Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 hvordan headset inngang har tlf?? er det vanlig 3.5 ? 8503929[/snapback] Nei, det er HTC ExtUSB™ som det så fint heter. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Du får si fra når du får vite hvordan det er med norsk språk på den >Jonas<, for jeg skal bestille den i det øyeblikket jeg får bekreftet at den har norsk språk 8505990[/snapback] Sjekk ut postene til Stian Kolrud og datating ovenfor! Er nok skrivefeil hos CDON, selv om han fyren i kundeservice blånekta på det. Men jeg har ikke fått noe svar på mail etter at jeg konfronterte han på det igjen.. Så det er nok bare å bestille. Skulle du uansett ikke være fornøyd så har du jo angrerett. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei igjen Nok et spørsmål fra meg. Har prøvd og prøvd, og ikke funnet noe særlig ut om det, Men, Hvis noen skal sende noe til meg på Bluetooth, så må jeg slå inn en kode, som jeg ikke ander hva er, og de må leggge meg til i sine elementer. Er grusomt tungvit, og har aldri overført noe via Bluetooth pga dette.. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? Og evt motta MMS, uten å være på Wi-Fi, hvis noen vet det og Håper da noen kan hjelpe meg, Mvh Stian Kolrud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå