Gå til innhold

Info om den nye patchen

Anbefalte innlegg

Sorry om dette har blitt postet før.

Det har dukket opp litt info om den neste patchen nå i det siste, sikkert en del som har fått det med seg. Den blir STOR, de sier den ikke blir i mb størrelse men i GIGA. Men de nekter å si noe om når den kommer, de ønsker ikke noe press på seg eller å gi oss falske forhåpninger om når den kommer.

Litt info http://www.rpgwatch.com/forums/showthread.php?t=1585

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sorry om dette har blitt postet før.

Det har dukket opp litt info om den neste patchen nå i det siste, sikkert en del som har fått det med seg. Den blir STOR, de sier den ikke blir i mb størrelse men i GIGA. Men de nekter å si noe om når den kommer, de ønsker ikke noe press på seg eller å gi oss falske forhåpninger om når den kommer.

Litt info http://www.rpgwatch.com/forums/showthread.php?t=1585

8401524[/snapback]

Det var gode nyheter.

For spillet ligger enda på is her som meg, da jeg fant noe ikke va helt riktig når jeg spillet det.

Håpet dette gjør spillet kjekkere, for jeg syns spillet virket så enormt kjekt at jeg la det vekk tidligt for og ikke ødelegge noe.

Gothic spilla er vel det beste jeg har våre borti av sånne spill så dette kan bli gøy :)

Lenke til kommentar

Høyrast bra ut. Eg har, som ein del andre, latt Gothic 3 ligge på is medan eg ventar på at dei skal fikse ein del av dei mange feila. Det er ikkje det at det ikkje er spelbart som det er no, men eg ønsker å få mest mogleg ut av spelet, og då kan eg ikkje runde det når det er sopass uferdig.

Er det nokon som veit om dei har sagt noko om å fikse kopibeskyttelsen?

Kay

Lenke til kommentar
Liker så bra den settningen der: Reason: "Changes to story / logic / world data / 3D data lead to a size explosion, høres bra ut  :D

8406421[/snapback]

Muligt vi får en rewamp på combat systemet og da håper jeg, va no halvrart der.

Men uansett så står spillet i hylla mi her sammen med gothic 1 og 2 og lengter etter og bli spillet.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Dette blir nok solgt som en expansion skal dere se :)

8412291[/snapback]

Jeg kan nesten garantere at dette ikke blir solgt som en expansion, for en expansion er underutvikling i tillegg. I intervjuer jeg har lest så spekulerer utviklerne selv på hvordan de skal distribuere patchen, de sier den helt sikkert skal bli nedlastbar, ettersom 1 giga ikke lenger er så stort problem, men de vurderer også å legge ved patchen sammem med sitt "neste prosjekt" når det er ferdig. På forumer mener de fleste nå at det er nesten 100 % sikkert at det neste prosjektet er addon til Gothic 3. Utviklerne har selv sagt at de vet de skuffet fansen utrolig mye med gothic 3, de vet også at de ikke har noe troverdighet igjen om de skuffer en gang til. At patchen kommer er helt sikkert, det har blitt postet på det offesielle forumet av utviklerne selv.

Lenke til kommentar

8412291[/snapback]

Det var veldig hardt å lese den lille artikkelen som ble lagt ut i første post?

8413453[/snapback]

Fjott. Selvsagt har jeg lest artikkelen.

Og nei, det var alldeles ikke vanskelig heller. Men det er nok av eksempel på patcher som blir lovet gratis og deretter likevel kommer som en expansion. For å nevne et par, tre eksempler:

*Heroes IV Multiplayer patch - ble lovet i mange måneder, endte opp som expansion

*Heroes V Random Map Generator - lovet gratis, kom med expansion

*Civilization III Multiplayer patch - ble også lovet i lang tid, endte opp som "Play the World"-expansion.

Derfor mitt innlegg - jeg har rett og slett liten tro på at en såpass stor plasterlapp blir gratis.

Lenke til kommentar

Du har helt klart ett poeng der, men vi får vel for alles beste håpe du ikke får rett... Men magefølelsen min sier at megapatchen blir gratis. De vill tape all troverdighet om ikke... hmm, det gjorde de jo egentlig med gothic 3 uansett... men de har rett på en sjangse til pga gothic 1&2 eller ben hur?

Lenke til kommentar

Selvsagt håper jeg at den blir gratis :) Men det er ofte forskjell på det jeg håper og det jeg tror. Har lagt Gothic 3 på hylla for lenge siden, langt fra ferdig dessverre. Ingenting hadde gledet meg mer enn en gratis oppgradering som gjør at jeg kan spille gjennom hele spillet uten kræsj og annet fanteri...

En ting er i allefall sikkert, om denne patchen blir å koste penger i form av en utvidelse eller noe, så har jeg lagt penger i et spill fra JoWood for siste gang.

Lenke til kommentar

Eg både håpar og trur at denne blir gratis. Eg har stor respekt for Piranha si haldning til kundane. Når det gjaldt Gothic 3, kunne ha gøymt seg bak ein del gode omtalar og utmerkelsar, Spelet er, trass mange feil, eit av dei betre spela i RPG-sjangeren. Men, Piranha har høyrt på fansen, og har vore svært audmjuke i høve til Gothic 3. Dei innser at det ikkje er på høgde med forgjengarane, og har lova bot og betring.

Eg har stadig tillit til Piranha. :)

Kay

Lenke til kommentar

8412291[/snapback]

Det var veldig hardt å lese den lille artikkelen som ble lagt ut i første post?

8413453[/snapback]

Fjott. Selvsagt har jeg lest artikkelen.

Og nei, det var alldeles ikke vanskelig heller. Men det er nok av eksempel på patcher som blir lovet gratis og deretter likevel kommer som en expansion. For å nevne et par, tre eksempler:

*Heroes IV Multiplayer patch - ble lovet i mange måneder, endte opp som expansion

*Heroes V Random Map Generator - lovet gratis, kom med expansion

*Civilization III Multiplayer patch - ble også lovet i lang tid, endte opp som "Play the World"-expansion.

Derfor mitt innlegg - jeg har rett og slett liten tro på at en såpass stor plasterlapp blir gratis.

8414089[/snapback]

Jeg tviler sterkt på at Piranha tørr å ta sjansen på å ta betaling for patchen. De har mistet alt for mye troverdighet allerede. Nei, denne patchen blir nok gratis.

Lenke til kommentar

Dette lover veldig bra, regner med de tar og fisker hele rukla med en så stor oppdatering, det blir knallbra.

Siden det står at den blir gratis regner jeg også med den blir det...

Har som mange andre lagt spillet litt til side nå og har venta lenge på en patch.

De må absolutt ta den tiden de trenger får og få smellt Gothic 3 sammen til et mesterverk, jeg ønsker selvfølgelig og få den så fort som mulig men for all del... ikke gi ut noe for fort igjen.

Jeg tar opp spillet når det er ferdig, helt klart.

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...