ak50224 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hei Jeg skal kjøpe meg en trådløs router. Jeg skal bruke den med xbox 360. Både live, og som media center extender, i tillegg til vanlig "kontor" bruk. Har hørt at ikke alle trådløse routere støtter xbox live? - Området den skal virke i er lite, så rekkevidden behøver ikke være noe særlig. Hvilken router bør jeg velge? Den skal vær så rimlig som mulig, og helst brukervenlig og stabil selvsagt. Noen tips? Endret 16. april 2007 av ak50224 Lenke til kommentar
snarius Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Linksys WRT54GL er eit bra valg. Den er stabil (bygd på Linux, om det har noko å seie), har mange funksjonar (endå fleire med custom firmware) og er billeg. Det fins sjølvsagt billegare alternativ der ute, men dette er kvalitet. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Takk for innspill. Så denne fungerer med Xbox live? ser den ikke på lista: http://www.xbox.com/nb-NO/support/xbox/con...faq/routers.htm Endret 17. april 2007 av ak50224 Lenke til kommentar
snarius Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Takk for innspill. Så denne fungerer med Xbox live? ser den ikke på lista: http://www.xbox.com/nb-NO/support/xbox/con...faq/routers.htm 8407924[/snapback] Eg trur den skal fungere, sjølv om WRT54G og WRT54GL har ulike operativsystem. Du kan jo kjøpe WRT54G, men med den har du ikkje så store moglegheiter på grunn av det lille flashminnet. Men om du vil ha ein enkel og stabil router er den bra den og. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vennligst ikke råd noen til å kjøpe WRT54G framfor WRT54GL som er en bra router... Har ikke hørt om noen spesielle kompabillitetsproblemer med WRT54GL så bare sats på en slik om du ikke har spesielle krav til trådløs hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå