YamHAeroX Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe meg nytt kabinett, men jeg har ikke funnet ut hvilket. Det står mellom Coolemaster AMMO 533 ,Aerocool aeroengine 2 og Antec ninehundred. Hvilket bør jeg velge..? Pris har selvfølgelig mye å si, jo billigere jo bedre men.. Hvilket av de har de beste løsningene innvendig o.s.v? Hvilket gir mest for pengene? jeg er åpen for andre forslag til kabinett i samme kategori.. Takk for alle svar Endret 17. april 2007 av Eirik-R Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hmm! min personlige mening er at alle kabinettene er harry! Jeg var såppas uklok at jeg kjøpte Aerocool aeroengine 2 m/ 25cm vifte i sidedøra. Det ser jo ut som et vrengt juletre. Så ta heller et vanlig random og stilig kabinett som dette her eller dette. For de du har valgt ser litt stilige ut på bilder, men jaggu ikke når du har fått det. Endret 18. april 2007 av alfredsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå