Gå til innhold

Jack Thompson mener spill er årsaken til massakre

Anbefalte innlegg

Ja, spill er jo roten til alt vondt. Thompson er en fanatisk knøl som ikke har noe viktigere å gjøre enn å fremme idioti. Noen burde teipe han fast til en stol og sette på noen voldelige spill 24/7. Så får vi se om teorien hans fungerer...

FOX News er jo kjent for slike personligheter, om jeg ikke tar feil... og kommer jo heller ikke som et sjokk at amerikanerene prøver å legge skylda på spill eller filmer i stedet for å gå litt inn i seg selv og tenke at det kanskje er våpenlovene deres det er noe feil med...

8401687[/snapback]

Men.... grunnloven deres er jo perfekt...

Da var det frem med skjorta fra sist uttalelse.

pa_jack.jpg

8402597[/snapback]

*Bestille*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fantes det ikke massakre og blodige kamper før spill kom også? Eller begynte folk å sloss tidlig 80-tallet?

8401784[/snapback]

Før spill var det rock and roll som hadde skylden...!

Synes det bare blir for teit jeg...

Men man kan jo kanskje bli litt for "vant" til å slå ned og drepe folk når man sitter å gjør det foran skjermen hele dagen, uken eller året... Det er jo en grunn til aldersgrenser for noen blir altfor lett påvirket...

Lenke til kommentar
Før spill var det rock and roll som hadde skylden...!

Synes det bare blir for teit jeg...

Men man kan jo kanskje bli litt for "vant" til å slå ned og drepe folk når man sitter å gjør det foran skjermen hele dagen, uken eller året... Det er jo en grunn til aldersgrenser for noen blir altfor lett påvirket...

8407028[/snapback]

Jaudå, det er greit med aldersgrenser :). Eg trur nok ein blir påverka av vald i media, men sjølvsagt ikkje slik fanatikarar som Thompson påstår. Der er nok andre faktorar som har langt meir å seie for at folk går amok med automatvåpen.

Uansett, eg gidd ikkje hisse meg opp over dette. Det kjem alltid til å vere slike folk, og ein kan sjølvsagt bli irritert av og til, men til sjuande og sist spelar det eigentleg ikkje noko rolle kva Jack Thompson meinar.

Kay

Lenke til kommentar
tror nok at her er det større sjans for at vedkommende var mobbe offer enn at spill har noe med saken og gjøre.

8407272[/snapback]

Nei, tror neppe det, da det har blitt sagt at han leta etter kjæresten da det skjedde. Tror nok det er kjærlighet og galskap som har vært på affære her (ellers så kan vi jo alltids tro Jack Thompson sin teori).

Lenke til kommentar

Skal du først gå mongo og drepe masse uskyldige syns jeg du skal ha på deg t-skjorte med enten "Jack Thompson made me do it" eller "I Finished GTA:SA 100% and all igot was this lousy T-shirt"

I det minste ikke ta selvmord etterpå, så kan du si til Jack T at spill ikke hadde en dritt med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Skal du først gå mongo og drepe masse uskyldige syns jeg du skal ha på deg t-skjorte med enten "Jack Thompson made me do it" eller "I Finished GTA:SA 100% and all igot was this lousy T-shirt"

I det minste ikke ta selvmord etterpå, så kan du si til Jack T at spill ikke hadde en dritt med det å gjøre.

8408741[/snapback]

Jeg støtter deg, Tordenflesk. :thumbs: Hvor har du tenkt å gå postal?

Lenke til kommentar

Tatt fra ting han har sagt før om Columbine skytingen: "The video game, Doom, that they trained on to do what they did."

*Kremt* Hvordan i HELVETE kan man trene seg til å skyte mennesker med å spille Doom? Hvor tilbakestående må man ikke være for å tro noe sånt!

'Få se, jeg trykker "L-ctrl" for å skyte, samtidig som jeg strafer til høyre med å holde inn "L-Alt" og trykke "høyre piltast" for å dodge kulene til eventuelt purk o.l. Hvis jeg tar den "Berserk" powerupen som ligger inni klasserommet til 8A så kan jeg bruke bare nevene i 30 sekunder så slipper jeg å bruke ammo. Lurer på om det kanskje ligger en Imp på lur inne på jentegarderoben. Jeg hørte noen skumle stønnelyder der tidligere...'

sukk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...