Tharos. Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Jeg vurderte å kjøpe Fear til Ps3, for jeg har til dags dato ikke prøvd en eneste versjon av det. Men etter så vanvittige dårlige anmeldelser blir det nok heller Resistance på meg. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 På Spiderman får man Fear for Xbox360 til 250kr (2 for 499), mens PS3 versjonen koster 549... Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Om du faktisk ser på videoen så ser du at spillet henviser til firkant tasten, R2 knappen og d-pad som er prikk lik den på sixaxis. 8402135[/snapback] Jeg venter til det kommer noen offisielle videoer Fint om F.E.A.R blir like bra på PS3, men det blir en nedtur om kvaliteten blir dårlig som bildene viser Men da kan dere bare skylde på det er en port da 8402159[/snapback] Ja bare du å vente så lenge du vil Dette er video fra ps3 versjonen, beklager å skuffe deg. Hvordan forklarer du henvisningen til sixaxis tastene? Er det noe gamevideos.com har faket inn i filmen? 8402185[/snapback] Så viser det seg at PS3 versjonen er dårligere alikevel Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå