Gå til innhold

F.E.A.R. 'XB360/PS3 Comparison' HD


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Det er i værtfall utrolig morsomt å ta frem disse videoene om det viser seg at xbox 360 versjonen er mye bedre enn ps3 versjonen, men når ps3 versjonen er bedre eller like god så er det plutselig så veldig teit med disse videoene. Jaja who cares! Tror nå at de som hadde tenkt å kjøpe Fear til ps3 er glade for at spillet ikke endte opp som en dårlig port.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nok ett PS3 spill som kommer halvåret senere å ikke ser det minste bedre ut!

Vel.

 

Kan du nevne eit FPS som har kome ut på 360 i mellomtida som ser betre ut?

Eg utelukkar då sjølvsagt GeoW, sidan det (faktisk) ikkje er eit FPS.

 

Og elles, så framstår for tida visse 360-eigarar som ekstremt bitre grinebitarar som ikkje liker at Ps3 byrjer å vise potensialet. Mindreverdskompleksar vart det peikt på i ein tidlegare tråd.

Tør ikkje tenkje på kva som skjer når MGS 4 og Fina Fantasy XIII kjem ut.

Då blir det sannsynlegvis ragnarok-tilstander her.

8402331[/snapback]

Svært kjapp til å kaste han i bås, var du ikke? Tenk om han faktisk er en PS3-eier som er litt skuffet over at spillet ikke ser det grann bedre ut på sin nye konsoll? Like troverdig situasjon det. Jeg hadde iallefall blitt skuffet om jeg var i den båten. Man venter en ekstra seks måneder på en konsoll man kanskje foretrekker å spille spilla på, så får man en helt middelmådig port.

8402363[/snapback]

 

Middelmådig port? Vil da si at porten er god når spillet er like bra som xbox 360 versjonen. Klart at spillet kunne vært bedre om utviklerene hadde begynt fra starten av å bygd en motor som utnytter ps3 for hva den er god for. Men som vi alle vet blir dette ikke prioritert da utviklerene ikke kan investere for mye penger i disse portene, da de ikke regner med å selge alt for mange kopier.

Lenke til kommentar
And here we go again...

 

Synes folk kunne slutte å poste disse trådene, det kommer aldri noe bra ut av dem, noe de som starter dem vet veldig godt... :roll:

8402422[/snapback]

 

Så du synes ikke at det er verdt å få med seg at ps3 versjonen ble like bra som xbox 360 versjonen, når alle bilder og videoer for en måned siden viste at spillet ble en dårlig port?

Lenke til kommentar
Nok ett PS3 spill som kommer halvåret senere å ikke ser det minste bedre ut!

Vel.

 

Kan du nevne eit FPS som har kome ut på 360 i mellomtida som ser betre ut?

Eg utelukkar då sjølvsagt GeoW, sidan det (faktisk) ikkje er eit FPS.

 

Og elles, så framstår for tida visse 360-eigarar som ekstremt bitre grinebitarar som ikkje liker at Ps3 byrjer å vise potensialet. Mindreverdskompleksar vart det peikt på i ein tidlegare tråd.

Tør ikkje tenkje på kva som skjer når MGS 4 og Fina Fantasy XIII kjem ut.

Då blir det sannsynlegvis ragnarok-tilstander her.

8402331[/snapback]

Svært kjapp til å kaste han i bås, var du ikke? Tenk om han faktisk er en PS3-eier som er litt skuffet over at spillet ikke ser det grann bedre ut på sin nye konsoll? Like troverdig situasjon det. Jeg hadde iallefall blitt skuffet om jeg var i den båten. Man venter en ekstra seks måneder på en konsoll man kanskje foretrekker å spille spilla på, så får man en helt middelmådig port.

8402363[/snapback]

 

Middelmådig port? Vil da si at porten er god når spillet er like bra som xbox 360 versjonen. Klart at spillet kunne vært bedre om utviklerene hadde begynt fra starten av å bygd en motor som utnytter ps3 for hva den er god for. Men som vi alle vet blir dette ikke prioritert da utviklerene ikke kan investere for mye penger i disse portene, da de ikke regner med å selge alt for mange kopier.

8402397[/snapback]

Flere konsollporter har fått overhalerte teksturer, ekstra flerspillerbaner, oppdaterte shader, bonusoppdrag etc. Denne porten er hverken dårlig eller spesielt god, men middelmådig. Hadde kanskje vært bedre med et mindre negativt ladet uttrykk som for eksempel "gjennomsnittlig".

Lenke til kommentar

Hvorfor i svarte er PS3 lysere på ALLE sammenligninger? Greit, det er jo bare å stille ett eller annet sted, men det slår meg bare som underlig.

 

Tror PS3 ville komt bedre ut her (ikke at den ikke kom bra ut, tvert imot. begge konsoller ser det flott ut på), om det faktisk var mørkere siden det er det som er stilen i spillet :p

Lenke til kommentar
And here we go again...

 

Synes folk kunne slutte å poste disse trådene, det kommer aldri noe bra ut av dem, noe de som starter dem vet veldig godt... :roll:

8402422[/snapback]

 

Så du synes ikke at det er verdt å få med seg at ps3 versjonen ble like bra som xbox 360 versjonen, når alle bilder og videoer for en måned siden viste at spillet ble en dårlig port?

8402428[/snapback]

 

Siste bildene er 10 April og det er 1 uke siden

VI venter til spillet kommer ut så kan du fortsette denne diskusjonen

Lenke til kommentar
Du får gjøre hva du vil, men du kan ikke befale meg/vi til å vente med noe som helst. Gamevideos.com har nok brukt den ferdige versjonen til denne sammenligningen, noe annet hadde vært veldig merkelig. Eller er du fremdeles i tvil om det er ps3 versjonen de bruker?

8403099[/snapback]

 

Jeg sier vent til vi får spillet ut

Skulle det vise seg at filmen stemmer, så bra for PS3 brukerene

Stemmer det at bildene som kom for 1 uke siden blir PS3 versjonen, har denne diskusjonen her vært helt unødvendig

 

Bilder fra 10 April 2007

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
1up / gamevideos.com hadde fått ein betydeleg bulk i ryktet sitt, om dei hadde tatt ein spansk ein, og brukt 360 utgåva på begge sidene, noko eg har utruleg vanskeleg for å tru.

8403136[/snapback]

 

Stemmer det. Men det finnes nok en forklaring. Når bildene taler noe helt annet enn videoen som er 1 uke gammel, så er det noe som ikke helt stemmer

Tviler på de som lager F.E.A.R ville sluppet ut disse offisielle bildene om det virkelige viser noe helt annet

Bildene er dårlige. Lave textures og det hele ser elendig ut

 

Videoen derimot er omtrent 100% lik som Xbox 360 versjonen med litt lysere farger.

Den videoen er ikke offisiell, men det er bildene

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
Stemmer det. Men det finnes nok en forklaring. Når bildene taler noe helt annet enn videoen som er 1 uke gammel, så er det noe som ikke helt stemmer

Tviler på de som lager F.E.A.R ville sluppet ut disse offisielle bildene om det virkelige viser noe helt annet

Bildene er dårlige. Lave textures og det hele ser elendig ut

 

Videoen derimot er omtrent 100% lik som Xbox 360 versjonen med litt lysere farger.

Den videoen er ikke offisiell, men det er bildene

8403157[/snapback]

Du tar jo fram noko merkverdig der Ohlala. Bileta er av betydeleg lavare kvalitet enn filmen, det er jo ikkje til å stikke under stolen. Men, er bileta nyare enn filmen? Og korleis er 360 bileta kontra 360 videoen?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...