Gå til innhold

F.E.A.R. 'XB360/PS3 Comparison' HD


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tar denne videoen med en klype salt. Vi får vente til Gamespot eller Gametrailers kommer med en sammenligning

For min del ser det ut som Xbox 360 begge to, de har bare satt opp kontrasten på PS3 delen

8402040[/snapback]

 

Var det noe galt med videoen? Stoler du ikke på gamevideoes? De har da gjort mange slike xbox360/ps3 comparison videoer.

8402053[/snapback]

 

Det finnes ingen trailere/ingame video fra PS3 versjonen. Siste bildene som ble lagt ut bare for noen uker siden ser helt crappy ut

Så plutselig dukker denne her opp

Jeg venter til det kommer noen offisielle trailere/ingame video så kan vi starte og sammenligne hvem som er best

 

Gamespot

Screens added on: Apr 10, 2007

Kilde

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
Om du faktisk ser på videoen så ser du at spillet henviser til firkant tasten, R2 knappen og d-pad som er prikk lik den på sixaxis.

8402135[/snapback]

 

Jeg venter til det kommer noen offisielle videoer

Fint om F.E.A.R blir like bra på PS3, men det blir en nedtur om kvaliteten blir dårlig som bildene viser

Men da kan dere bare skylde på det er en port da :thumbup:

Lenke til kommentar
Tar denne videoen med en klype salt. Vi får vente til Gamespot eller Gametrailers kommer med en sammenligning

For min del ser det ut som Xbox 360 begge to, de har bare satt opp kontrasten på PS3 delen

8402040[/snapback]

 

Var det noe galt med videoen? Stoler du ikke på gamevideoes? De har da gjort mange slike xbox360/ps3 comparison videoer.

8402053[/snapback]

 

Det finnes ingen trailere/ingame video fra PS3 versjonen. Siste bildene som ble lagt ut bare for noen uker siden ser helt crappy ut

Så plutselig dukker denne her opp

Jeg venter til det kommer noen offisielle trailere/ingame video så kan vi starte og sammenligne hvem som er best

 

Gamespot

Screens added on: Apr 10, 2007

Kilde

8402109[/snapback]

 

What? Offisiell trailer ligg jo på gametrailers.com!

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=3336

 

Snakk om å vere mistruisk! Trur du gamevideos og Sony har kartellverksemd og prøver å lure verda? :hmm:

 

Jeg venter til det kommer noen offisielle videoer

Fint om F.E.A.R blir like bra på PS3, men det blir en nedtur om kvaliteten blir dårlig som bildene viser

Men da kan dere bare skylde på det er en port da

Er du bitter allereie før spelet har kome ut? :nei:

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Tar denne videoen med en klype salt. Vi får vente til Gamespot eller Gametrailers kommer med en sammenligning

For min del ser det ut som Xbox 360 begge to, de har bare satt opp kontrasten på PS3 delen

8402040[/snapback]

 

Var det noe galt med videoen? Stoler du ikke på gamevideoes? De har da gjort mange slike xbox360/ps3 comparison videoer.

8402053[/snapback]

 

Det finnes ingen trailere/ingame video fra PS3 versjonen. Siste bildene som ble lagt ut bare for noen uker siden ser helt crappy ut

Så plutselig dukker denne her opp

Jeg venter til det kommer noen offisielle trailere/ingame video så kan vi starte og sammenligne hvem som er best

 

Gamespot

Screens added on: Apr 10, 2007

Kilde

8402109[/snapback]

 

What? Offisiell trailer ligg jo på gametrailers.com!

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=3336

 

Snakk om å vere mistruisk! Trur du gamevideos og Sony har kartellverksemd og prøver å lure verda? :hmm:

8402165[/snapback]

 

Sett bildene Gamespot la ut?

De er fra 10 April

Noe er galt når bildene ser så dårlig ut, mens en film som kom fra nowhere viser noe helt annet

Lenke til kommentar
Om du faktisk ser på videoen så ser du at spillet henviser til firkant tasten, R2 knappen og d-pad som er prikk lik den på sixaxis.

8402135[/snapback]

 

Jeg venter til det kommer noen offisielle videoer

Fint om F.E.A.R blir like bra på PS3, men det blir en nedtur om kvaliteten blir dårlig som bildene viser

Men da kan dere bare skylde på det er en port da :thumbup:

8402159[/snapback]

 

Ja bare du å vente så lenge du vil :) Dette er video fra ps3 versjonen, beklager å skuffe deg. Hvordan forklarer du henvisningen til sixaxis tastene? Er det noe gamevideos.com har faket inn i filmen?

Lenke til kommentar
Om du faktisk ser på videoen så ser du at spillet henviser til firkant tasten, R2 knappen og d-pad som er prikk lik den på sixaxis.

8402135[/snapback]

 

Jeg venter til det kommer noen offisielle videoer

Fint om F.E.A.R blir like bra på PS3, men det blir en nedtur om kvaliteten blir dårlig som bildene viser

Men da kan dere bare skylde på det er en port da :thumbup:

8402159[/snapback]

 

Ja bare du å vente så lenge du vil :) Dette er video fra ps3 versjonen, beklager å skuffe deg. Hvordan forklarer du henvisningen til sixaxis tastene? Er det noe gamevideos.com har faket inn i filmen?

8402185[/snapback]

 

Jeg sier ingenting. Jeg venter til spillet er ute :)

Lenke til kommentar
Tviler fordi jeg tror at de lar innstillingene være slik de er, på både xbox 360 og ps3. Baserer dette på TRO :)

8401986[/snapback]

Det skal du sjølvsagt få lov til ;)

 

 

Tar denne videoen med en klype salt. Vi får vente til Gamespot eller Gametrailers kommer med en sammenligning

For min del ser det ut som Xbox 360 begge to, de har bare satt opp kontrasten på PS3 delen

8402040[/snapback]

 

Var det noe galt med videoen? Stoler du ikke på gamevideoes? De har da gjort mange slike xbox360/ps3 comparison videoer.

8402053[/snapback]

Gamevideos går jo hånd i hånd med 1up.com. Eg stolar på dei såfall.
Lenke til kommentar
Nok ett PS3 spill som kommer halvåret senere å ikke ser det minste bedre ut!

Vel.

 

Kan du nevne eit FPS som har kome ut på 360 i mellomtida som ser betre ut?

Eg utelukkar då sjølvsagt GeoW, sidan det (faktisk) ikkje er eit FPS.

 

Og elles, så framstår for tida visse 360-eigarar som ekstremt bitre grinebitarar som ikkje liker at Ps3 byrjer å vise potensialet. Mindreverdskompleksar vart det peikt på i ein tidlegare tråd.

Tør ikkje tenkje på kva som skjer når MGS 4 og Fina Fantasy XIII kjem ut.

Då blir det sannsynlegvis ragnarok-tilstander her.

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Nok ett PS3 spill som kommer halvåret senere å ikke ser det minste bedre ut!

Vel.

 

Kan du nevne eit FPS som har kome ut på 360 i mellomtida som ser betre ut?

Eg utelukkar då sjølvsagt GeoW, sidan det (faktisk) ikkje er eit FPS.

 

Og elles, så framstår for tida visse 360-eigarar som ekstremt bitre grinebitarar som ikkje liker at Ps3 byrjer å vise potensialet. Mindreverdskompleksar vart det peikt på i ein tidlegare tråd.

Tør ikkje tenkje på kva som skjer når MGS 4 og Fina Fantasy XIII kjem ut.

Då blir det sannsynlegvis ragnarok-tilstander her.

8402331[/snapback]

 

GRAW2 og Lost Planet

Lenke til kommentar
Nok ett PS3 spill som kommer halvåret senere å ikke ser det minste bedre ut!

Vel.

 

Kan du nevne eit FPS som har kome ut på 360 i mellomtida som ser betre ut?

Eg utelukkar då sjølvsagt GeoW, sidan det (faktisk) ikkje er eit FPS.

 

Og elles, så framstår for tida visse 360-eigarar som ekstremt bitre grinebitarar som ikkje liker at Ps3 byrjer å vise potensialet. Mindreverdskompleksar vart det peikt på i ein tidlegare tråd.

Tør ikkje tenkje på kva som skjer når MGS 4 og Fina Fantasy XIII kjem ut.

Då blir det sannsynlegvis ragnarok-tilstander her.

8402331[/snapback]

Svært kjapp til å kaste han i bås, var du ikke? Tenk om han faktisk er en PS3-eier som er litt skuffet over at spillet ikke ser det grann bedre ut på sin nye konsoll? Like troverdig situasjon det. Jeg hadde iallefall blitt skuffet om jeg var i den båten. Man venter en ekstra seks måneder på en konsoll man kanskje foretrekker å spille spilla på, så får man en helt middelmådig port.

Lenke til kommentar
GRAW2 og Lost Planet

Var dei first person shooters?

For eg meiner bestemt at eg har spelt i tredjepersonsvinkel i begge dei spela.

360 har faktisk ikkje nokre andre FPS`er som er verd å nevne.

CoD3?

Ser det betre ut enn F.E.A.R? :hmm:

 

EDIT: Ja, det gjer det. :p Men det kom i nesten like god form til Ps3 og. ;)

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...