idolsen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har en HP pavilion ze5600, og vil koble til et Samsung VP-D361 videokamera. Har noen snøring på hva slags kabel jeg må ha da? Har kjøpt en NEXLAN firewire-kabel (4-4), men tør ikke åpne den for det ser ikke ut som den dingsen inn til pc'en passer. Og nei, jeg har ikke snøring. Så begrensa med fremmedord hadde vært fint:P Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Etter hva jeg kan se av brukermanualene for begge så skal det være samme kontakten både på kameraet og den bærbare PC'n. Kabelen skal da se slik ut: Lenke til kommentar
idolsen Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 ...ettersom jeg kan se, finnes det ikke noe sted den greia der passer på min pc:P Jag fattar intet. PC'en er kanskje for gammal da.. at ikke den har Firewire-greia eller no? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ser nå at det ikke er sikkert at din modell har denne porten, den vises som nr. 24 på bildet: Lenke til kommentar
idolsen Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Funker det på en Acer Travelmate 2310 da? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Funker det på en Acer Travelmate 2310 da?Ser ikke ut til at denne heller har firewire. Det du trenger er ett slikt kort fra f.eks Komplett: men da må du bruke en slik kabel og ikke den du har: Kortet puttes i porten som er merket 25 i bildet av HP'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå