Bertelsen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Sorry for OT, men dere som ser frem til Stranglehold må se Hard Boiled, Stranglehold er sterkt 'inspirert' av denne filmen, spillet og filmen handler om Teqila, en hardbarka politimann fra Japan. Filmen er regissert av John Woo. Det går noen rykter om at det vil komme en LE-versjon av spillet, hvor filmen følger med. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Heh, jeg har hatt spilltørke på 360 siden november i fjor jeg. Regner med at jeg selger den snart, spiller aldri på den lenger dessverre. Men det virker som det er en liten tørke ja, litt rart da disse månedene oftest har en rekke spill etter "vintertørken". Tror nok mange utviklere venter til E3 i sommer før de avdekker høstens nyheter. Synd at ventetiden er så lang. 8401736[/snapback] Har ikke spilt på min heller siden gears of war releasen.. Begynner å lure på om jeg rett og slett har blitt lei spilling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Folk nevner E3, men med tanke på hvor strippet E3 vil være i år, kan vi fortsatt forvente oss like mange nyheter, videoer, screenies og annen fin informasjon? Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Vi vil sikkert få mye bedre dekning av E3 i år. Det er nå bare presse som får tilgang nå, så da blir alt bedre. Endelig kan man fokusere på det E3 handler om, og ikke det showet som har vært tidligere. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Bit tenna sammen, folkens. 6 mnd igjen til the mother of all games kommer. Hadde jeg kunnet gå i dvale skulle jeg gjerne gjort det og sluppet ventingen.. Endret 17. april 2007 av Milorg Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) godt med litt spilltørke. Jeg har mer enn nok med GoW, PES og crackdown. Har enda ikke fått begynt på Cod3, Vegas, graw2 og viva pinata. Godt at jeg endelig kan ta igjen litt uten at det skal komme så jævlig mange bra spill jeg ikke rekker å spille. Endret 17. april 2007 av Darx Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Bit tenna sammen, folkens. 6 mnd igjen til the mother of all games kommer. Hadde jeg kunnet gå i dvale skulle jeg gjerne gjort det og sluppet ventingen.. 8405591[/snapback] og hvilket spill er det..??.. Endret 17. april 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Bit tenna sammen, folkens. 6 mnd igjen til the mother of all games kommer. Hadde jeg kunnet gå i dvale skulle jeg gjerne gjort det og sluppet ventingen.. 8405591[/snapback] og hvilket spill er det..??.. 8405710[/snapback] Kan tenke meg det er Halo3 han sikter til Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Sorry for OT, men dere som ser frem til Stranglehold må se Hard Boiled, Stranglehold er sterkt 'inspirert' av denne filmen, spillet og filmen handler om Teqila, en hardbarka politimann fra Japan. Filmen er regissert av John Woo. Det går noen rykter om at det vil komme en LE-versjon av spillet, hvor filmen følger med. 8404696[/snapback] Eh... han er fra Hong Kong da Men, uansett, en utrolig bra film; en av de beste John Woo har laget. Og med tanke på at jeg er John Woo-fan, så er Stranglehold et spill jeg virkelig ser fram til Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Sorry for OT, men dere som ser frem til Stranglehold må se Hard Boiled, Stranglehold er sterkt 'inspirert' av denne filmen, spillet og filmen handler om Teqila, en hardbarka politimann fra Japan. Filmen er regissert av John Woo. Det går noen rykter om at det vil komme en LE-versjon av spillet, hvor filmen følger med. 8404696[/snapback] Eh... han er fra Hong Kong da Men, uansett, en utrolig bra film; en av de beste John Woo har laget. Og med tanke på at jeg er John Woo-fan, så er Stranglehold et spill jeg virkelig ser fram til 8405792[/snapback] da skal eg søren meg ta og laste ned den filmen, for den har eg ikkje sett.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ingen tvil om at X360-høsten blir bra: Assasin's Creed, BioShock, Burnout 5, Devil May Cry 4, Grand Theft Auto IV, Guitar Hero III, Half-Life 2: Black Box, Halo 3, Rock Band. Burde være noe for enhver smak her... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 *snip*8404696[/snapback] Eh... han er fra Hong Kong da Men, uansett, en utrolig bra film; en av de beste John Woo har laget. Og med tanke på at jeg er John Woo-fan, så er Stranglehold et spill jeg virkelig ser fram til 8405792[/snapback] Hehehe. Uansett så er det en utrolig bra film ja, anbefales til alle! Stranglehold blir nok utrolig bra. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Bit tenna sammen, folkens. 6 mnd igjen til the mother of all games kommer. Hadde jeg kunnet gå i dvale skulle jeg gjerne gjort det og sluppet ventingen.. 8405591[/snapback] og hvilket spill er det..??.. 8405710[/snapback] Kan tenke meg det er Halo3 han sikter til 8405785[/snapback] Hehe, DET blir nok også en højdare. Men det var GTA IV jeg tenkte på Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Hehe, DET blir nok også en højdare. Men det var GTA IV jeg tenkte på 8408721[/snapback] heheh...skal vere enig i att GTAIV blir the mother of all games...vil nok sikkert ikkje mangle på hype når tiden nærmer seg vil eg tru.. Endret 17. april 2007 av TCi Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva med cola reklamen? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva med cola reklamen? 8408867[/snapback] tusen takk, da fekk eg den sangen på hjernen att.. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 La dere merke til den skjulte reklamen? "Give a liTtle love, And it all comes back to you" Konspirasjon!!1!!1 Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Men som alle andre her peker ut, Juni er en god måned, og mange ser vel også frem til Halo 3 betaen i midten av Mai. 8402284[/snapback] En annen ting er Crackdown DLC som burde komme snart. Er vel fortsatt 100 gamerscore som mangler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har Realtime Worlds sagt noe vedr. kommende DLC ennå? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 La dere merke til den skjulte reklamen?"Give a liTtle love, And it all comes back to you" Konspirasjon!!1!!1 8410738[/snapback] hahaha...nice.. eg elsker konspirasjonsteorier...sjølv om eg trur den kansje var meget tilfeldig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå