Gå til innhold

Spilltørke på 360?

AtheusNor

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Synes ikke det har vært en så utrolig tørke, egentlig - Crackdown og Guitar Hero II har gjort meg fornøyd, men så spiller ikke jeg så grusomt mye. Ellers skal vel også GRAW 2 være helt ålreit.

Men som alle andre her peker ut, Juni er en god måned, og mange ser vel også frem til Halo 3 betaen i midten av Mai.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Nei på 360 fronten ser det bra ut, og har vert jevnt over bra det i langt tid. Mye verre er det på Wii-fronten gitt :(

8402815[/snapback]

Ja, har også hørt kompiser med Wii som klager over spilltørke, Wii plages jo også med mange elendige ports og halvhjertede forsøk.

Det pleier jo som regel å være ganske stille på denne tiden av året, de fleste store spill kommer ofte når det nærmer seg høst og vinter. Selv koser jeg meg stort med Guitar Hero II om dagen, men dersom man har spilt dette på PS2, er det kanskje ikke så mye mer å hente på 360-utgaven.

Lenke til kommentar
i sommermånedene blir det John woo's Stranglehold og Brothers in arms Hell's highway...kansje the Darkness og....uff dette blir dyrt..;)

8404379[/snapback]

Uansett kor lei eg egentlig er av WW2 no(oh my) så er BIA ein tittel eg ha likevel,det er jo BIA :p Stranglehold har eg alltid hatt eit godt auga til så det ligger litt snop i posen og venter på meg der også. Får nesten spre disse titlene litt utover altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...