AtheusNor Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er det bare meg eller har det blitt spilltørke? kan noen si noen bra spill som kommer snart på 360? Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 som signaturen din sier: google it! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 syns det er svært fåe spill som er verdt å merke seg framover til 360. Men det er f... meg også tilfellet med Wii og PS3 Men bryr meg ikke om at det er spilltørke til 360 nå, fordi min er snart på reparasjon, hehe Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Sommeren nærmer seg, og i de nærmeste månedene er det som regel litt tørke på alle konsoller. Men jeg synes vi har mye bra i vente de neste månedene uansett. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det kommer vel egentlig ikke noe bra spill før i slutten av mai(til 360). Men det er på en måte litt bra for da kommer de bra spillene på rekke og rad og det tærer på lommeboka :!: Rekker å spare litt Jeg kan jo nevne spill two worlds, mass effect og Forza 2(som har blitt utsatt til 8 juni) Kan også ta med The darkness som ser veldig lovende. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) 360: April (2) Mai (8) Juni (13) Wii: April (2) Mai (13) Juni (13) PS3: April (3) Mai (5) Juni (8) Om vi kan ta tothegame.com for god fisk så ser det ut som Wii får flest titler de neste 2 (og 1/2) månedene, etter Wii kommer Xbox 360 og deretter PS3. Endret 16. april 2007 av PantZman Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er nok Juni som blir den beste måneden ja. Frem til da er det bare Forza 2 demoen som er av interresse for min del. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Heh, jeg har hatt spilltørke på 360 siden november i fjor jeg. Regner med at jeg selger den snart, spiller aldri på den lenger dessverre. Men det virker som det er en liten tørke ja, litt rart da disse månedene oftest har en rekke spill etter "vintertørken". Tror nok mange utviklere venter til E3 i sommer før de avdekker høstens nyheter. Synd at ventetiden er så lang. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 PS3, Wii og X360 får vel ingen gode titler før i Juni. Litt trist at det ikke spredd litt mer utover. Fra juni og ut står jo perlene i kø. Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Nå skulle jo assasins creed egentlig ha kommet nå i mars/april, men ble utsatt, desverre, var vel det spillet jeg har ventet på i forhold til å kjøpe meg konsol. Får vente en stund til da, lenge til høsten. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Da er det bare å ta frem de gamle spillene du spilte og fyre opp andre vanskelighetsgrader osv for å få mere achivements. Men jeg har tatt det litt roligere denne våren med spillinnkjøp til sammenligning med i fjor da jeg både skaffet Oblivion, GRAW og Tomb Raider Legend i løpet av korte mellomrom og da endte jeg med å spille litt av hver noe som ikke var så lurt. Så nå for øyeblikket er det Crackdown som blir gamet og deretter blir det GRAW 2. Når det er sagt så kommer jo Spiderman 3 spillet om ikke så kort tid (ser bra ut), og TMNT: Teenage Mutant Ninja Turtles er vel ute eller kommer snart ser gøy ut. Men det lureste er vel å grave ned i gamle titler på X-Box 360 som man ikke har spilt fra før av mange av disse går for 199,- ny. Så er det ikke lenge til HALO 3 betatestingen er i gang. Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mars, Juni, September, Desember. Det er som regel da de største utgivelsene kommer. Bortsett fra DIrt synes jeg det ikke kommer noe særlig på ps3 før seeptember, synd.. xbox'en er endel bedre der. Mass Effekt feks. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Lair, kjem no i juni/juli. Det ser utruleg bra ut. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 X360 er den konsollen som har klart mest interessante spill før sommeren: Guitar Hero II, Command & Conquer 3, Forza Motorsport 2, Shadowrun, The Darkness, Mass Effect, Colin McRae: DIRT. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er det bare meg eller har det blitt spilltørke?kan noen si noen bra spill som kommer snart på 360? 8400913[/snapback] Har du allerede spilt ferdig alt som har kommet de siste månedene? Selv har jeg knapt kommet igang med GH2. Anyway, er ganske tørt fremover til juni. Men da eksploderer det med Forza 2, Mass Effect, Colin McRae, Two Worlds, The Darkness, Shadowrun, m.m. Selv passer det meg ganske bra, så får jeg tid til det allerede nevnte GH2 + 3-4 andre spill jeg har i backlog'en min. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hva kommer av stortitler på PS3 og Wii nå i vår/sommer? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Fram til juli: X360 får Guitar Hero II, Command & Conquer 3, Forza Motorsport 2, Shadowrun, The Darkness, Mass Effect, Colin McRae: DIRT. Wii får Mario Strikers Charged. PS3 får Oblivion, Rainbow Six: Vegas, The Darkness, Colin McRae: DIRT og Singstar. Endret 16. april 2007 av kilik Lenke til kommentar
Northland Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Aiaiai.. Forza får være en liten advarsel for lommeboka.. Juni måned kommer til og svi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå