Gaston Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Når jeg spiller spill åpnes spillene i en liten rute, eller de blir små. Det er en svær ramme rundt spillet som gjør det slik at alt blir så lite. Hvordan skal jeg fikse dette slik at det dekker hele skjermen. Det svarte skal ikke være der. Se bildet: Takk for hjelp Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 typisk tegn på at spillet ikke kjører i native oppløsningen til skjermen (som i dette tifellet er widesreen, og det kan hende at spillet ikke takler slike oppløsninger). Prøv uansett å sette spillet i samme oppløsning som du kjører i windows Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Hvordan skal jeg sette SPILLET i samme oppløsning som windows? Det er litt rart siden jeg aldri har hatt den problemet før... Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Må bare bumpe denne tråden... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Husker mange plagdes med det på de gamle flatskjermene til dell. det er noen instillinger med skjermen du må gjøre. alt etter 3d til far cry spill. har dell jeg og. men plages aldrig med det men har bytta til en god gammel CRT<3 Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Detter er Acer da... Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Er det ikke bare til å bruke strekk- og flytt-knappene på selve skjermen for å tilpasse bildet? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 De fleste oppegående laptopprodusenter har strekkfunksjon som kan modifiseres i bios og på tastaturet typisk via Fn + en funksjonstast (hos meg er det F7, Dell). her følger en skisse av tegnet tasten har. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hvordan skal jeg sette SPILLET i samme oppløsning som windows? Det er litt rart siden jeg aldri har hatt den problemet før... I options i spillet? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Har også en acer det samme skjer, tipper det er intelgrafikk på din også, det du isåfall må gjøre er ikke verre enn å høyreklikke på skrivebordet og gå på skjermtilpasning og aktiver. Edit: å sette samme opløsning som i windows må du gjøre i spillet Endret 19. april 2007 av PootieTang Lenke til kommentar
1915 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Detter er Acer da... 8418777[/snapback] jeg så jo det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå