boundishh Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Ok i denne tråden skal jeg lage en liste over forumbrukere som har ps3. spill: motorstorm og resistance fall of man man . Har laset ned : Flow , Super Rub 'A Dub demo, Armored core 4 trial version , Full auto 2 Battlelines Demo , Genji : days of the blade , lemmings(gratis versjonen) , F1 06 Champinship Edition Demo, Blast Factor Demo ; Ridge Racer 7 Demo Og Gran Turismo HD. 1. Fanboy- PSN: Boundish91(de som ikke Har eller vil legge med psn id Trenger Jo selvfølgelig ikke det) 2. UrgeLoL-PSN:UrgeLoL 3. Dark By design-PSN: Dark By Design 4. Avean 5.RockyIII-PSN:Vielgard 6. SirKenneth16-PSN:SirKratoS 7._krosjefen_-PSN:Krosjef 8. Kamikazesmurf-PSN: jeeeeeeright 9.Britallica 10. Toman85-PSN: Toman85 11.EthanHunt dere andre som en ps3 kan si fra her (de som ikke har en trenger ikke og svare ) jeg oppdaterer listen etterhvert som folk sier ifra. Dere som vil kan jo legge til hvilke spill dere har og om dere er fornøy eller ikke samt hva dere savner og synes er bra. 2 og 3 vet jeg at har ps3 da jeg har dem i friend list på ps3 en Endret 16. april 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 <--- Har alle PS3 spill og demoer tilgjengelig. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har Ps3 ! =) RockyIII-PSN : Vielgard Jeg har Resistance: Fall of men og har lastet ned demoene genji, GT HD, motorstorm, ridge racer 7 og F1. Får Fight night round 3 denne uka. Jeg er knall fornøyd med PS3! Er det 1 ting jeg skal pirke på som jeg synes mangler, er det mer demoer og stæsj som kan lastes ned fra PS store. Må legge til at jeg synes RFOM er bare heeerlig online = ) knall spill. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) R:fom Online er Godknall Ja Og du hvis du har lyst på flere demoer og laste ned kan jeg gi deg en miniguide til og lage Us Psn konto over pm hvis du vil Endret 16. april 2007 av fanboy Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 har jo en ps3 eg og.. PSN ID...sjekk signatur.. "Krosjef" spiller formula one CE og Motorstorm... Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Tror det finnes en slik tråd fra før, men jeg har i alle fall ps3... Er også bare og legge meg til på vennelista til dere som vil, id står i signaturen. Har spillene Resistance og Motorstorm + Tekken 5 og Blast factor og noen demoer. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) PSN ID: SirKratoS Spill: Motorstorm, Resistance: Fall of Man og Virtua Fighter 5 Har lyst å spille med noen norske, helst i helga. Det er bare å sende PM eller noe Er fornøyd med min PS3, men håper på noen toppspill senere i år som Ratchet and Clank, MGS4, Heavenly Sword osv... Endret 16. april 2007 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvor har dere lastet ned Full Auto 2 og Armored Core demoene ? De er jo ikke tilgjengelig på market place på EU versjonen ihvertfall. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 jeg har laget us konto til det Lenke til kommentar
Parson Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har Motorstorm og Resistance. Synes Motorstorm er bra, men er skuffet over Resistance Har også lastet ned GT-Demoen og Tekken 5. Neste spill som kjøpes inn blir sannsynligvis Madden og/eller Virtua Fighter 5. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 PSN ID Toman85 Spill: Motorstorm, Resistance Fall Of Man og Virtua Fighter 5 Bare til å adde meg viss noe vil spille online på Motorstorm eller Resistance Fall Of Man :!: Det må komme gode titler som Ratchet And Clank og Heavenly Sword, gleder meg viss dem kommer i år Lenke til kommentar
EthanHunt Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har Ps3 og spillet Virtua Tennis 3, som jeg trygt kan anbefale hvis man er det minste interessert i tennis. Double er meget underholdende :!: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Oppdatering: Ja, den stenges. Det finnes en egen tråd for dette. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=695352 Endret 16. april 2007 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg