larsi111 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 hei.. har en gammel data som kortsluttet. broren min tenkte han skulle få liv i den igjen, har kjøpte nytt hovedkort(gamle kortslutta) han prøvde å få liv i det, men han greide ikke det, så jeg skulle prøve å koble alt på nytt igje, så jeg fikk den til å funke, så da tenkte jeg at jeg skulle sette inn et skjermkort som var litt bedre som jeg hadde liggenes. men nå starter data`en, men det kommer ikke noe bilde, på verken utgangen på hovedkortet eller skjermkoret, har prøvd å resette hovedkortet men det hjelper ikke, kan noen hjelpe meg?? takk hvis noen hjelper meg Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvor gamelt? Hvilket hovedkort (link) ? Det kan muligens være prosessoren som er gåen, eller strømforsyninga (selv om ting ellers ser ut til å virke) Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Hvor gamelt? Hvilket hovedkort (link) ? Det kan muligens være prosessoren som er gåen, eller strømforsyninga (selv om ting ellers ser ut til å virke) 8401319[/snapback] det er et Msi K8(MM3) det er kjøpt nytt på komplett akkuratt Endret 17. april 2007 av larsi111 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hm, nei. Fremdeles litt rotete. Prøv å formulete spørsmålet en gang til. Skrell av unødig info og tillføy litt fakta, så skal du se at noen kanskje klarer å hjelpe til. Lenke til kommentar
MrVipeR Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 En fin plass å starte: Fungerer det med det gamle skjermkortet fremdeles? Eller skjer det ingenting med noen av skjermkortene? Gi oss så mye informasjon som du kan, så blir det mye enklere Lenke til kommentar
larsi111 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) En fin plass å starte: Fungerer det med det gamle skjermkortet fremdeles? Eller skjer det ingenting med noen av skjermkortene? Gi oss så mye informasjon som du kan, så blir det mye enklere 8411598[/snapback] den starter, men kommer ikke noe bilde på skjermen. vifta starter på skjermkortet men hva trenger dere da? Endret 18. april 2007 av larsi111 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå