Gå til innhold

Rasisme eller ikke rasisme?

olavh

Anbefalte innlegg

Jeg tror Doffen slengte ut et par fraser til Ijeh som han oppfattet rasistisk. Det er ikke sikkert Doffen mente å si noe rasistisk, men uheldigvis så oppfattet Ijeh det sånn. Det finnes derfor det verken rett eller galt i denne saken.

8548810[/snapback]

Poenget er at hver gang de føler seg "dårlig" behandlet kommer rasismebeskyldningene med en gang! Hadde de hatt hjerne ville de tenkt seg om to ganger... :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fotballens sjel står i fare hvis man skal begynne å utstyre spillere med mikrofoner for å passe på at noen ikke sier noe rasistisk.

Jeg er ikke rasist og jeg gjør ikke forskjeller på svart og hvit, men hva er så mye verre å kalle en svart for neger enn å kalle en nordlending for en nordlending? Det rasismestyret har gått for langt etter min mening. Er det så mye bedre å kalle hverandre for sossetryner, hæstkuker eller idioter?

Lenke til kommentar

Det skjønner ikke jeg heller. selv så er jeg brun i huden, kanskje ikke så like svart som afrikanere, men anywa. jeg hører stadig vekk ordet "neger":p men hva faen, jeg er jo neger... Etter det jeg har hørt så bli de så "sårbare" når de hører ordet neger, men jeg har aldri blitt såra av det ordet, men kanskje er det fordi jeg har oppvokst her i Norge, og aldri hatt noen svarteneger venner.

jeg ser heller ikke noe rasisme som "fucking NIGGER" "KAFFER" "JÆVLA NEGERBÆSJ" hva i helvete er det med rasisme å gjøre? RASISME FINES IKKE IDAG etter min mening!

Alle negere kaller hverandre negere så hva er problemet?

Skal jeg da løpe bort til treneren min å si at en tilskuer kalte meg for en jævla neger og at jeg burde dra hjem hvor jeg kom fra?

nei, det blir for dumt. Har svartefolk kommet hit til norge så mener jeg at de bør tåle å bli kalt for litt avhvert.

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

vel, hvis Ijeh lyver, hva har han å vinne på det? for å være slem?

synes det er ganske naivt å overse kommentarer som "fucking nigger", det er viktig å belyse problemene som er i det norske samfunnet, og da er det bra at man står fram!

selv finner jeg meg ikke i å bli kalt noe eller bli sett på noe annet som et medmenneske, selv om jeg kommer fra et annet land, og skjønner heller ikke hvordan du klarer å mistolke/bortforklare budskapene som er servert deg av dine "landsmenn":"vi tåler ikke spnne som deg, pell deg ut av landet vårt!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...