olavh Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vikings Peter Ijeh påstår at Starts Atle Roar Håland og Krisofer "Doffen" Hæstad kom med rasistiske utsagn mot han i kampen mellom lagene på Sør Arena 15. april. Håland og Hæstad netkter for å ha sagt noe rasistisk mot Ijeh, og har kontaktet advokat. Hvem tror du på? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) doffen og han andre kisen.. det fins ikke rasisme idag. Endret 16. april 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
olavh Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 doffen og han andre kisen.. det fins ingen rasisme idag. 8400800[/snapback] Får håpe Doffen og Hæstad har rett. Rasisme hører ikke hjemme noen plasser! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 tviler sterkt på at doffen sa noe rasistisk. Tror heller peter på en måte utnytter seg selv litt. Man kan jo få hvem som heldst til å få 'bank' hvist man sier at de har sagt noe rasistisk til deg i slike situasjoner, siden rasisme er så utolerert i dagens samfunn (spesielt i fotball) Tror jeg Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Selv er jeg ingen rassist, men hadde en utlending gitt meg en albue i fjeset eller liknende, så vedder jeg på at jeg ville kommet med noe rassistisk! Tviler ikke på at det er slik for Hæstad og, så kan godt hende han faktisk sa noe slikt. Uansett så hører det ikke hjemme i profesjonell fotball, spillerne der skal være rollemodeller for andre. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Altså nå får de roe ned disse rasisme anklagene, så de samme iditioene på ungdomsskolen. Gikk noe imot dem, var man uenig ja da var man rasist..! Lenke til kommentar
-Olsebein- Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tror ikke det var noe rasistisk som ble sagt på banen. Når Håland og Hæstad velger å gå så langt som å kontakte advokat, så mener jeg de har rett. Man ser og at Ijeh og Viking ønsker å legge saken død, mens Start ikke vil gi ser før beskyldningene blir trukket tilbake. Jeg tror på Hæstad og Håland:) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 doffen og han andre kisen.. det fins ikke rasisme idag. 8400800[/snapback] Ikke i det hele tatt Tror ikke det var noe rasistisk som ble sagt på banen. Når Håland og Hæstad velger å gå så langt som å kontakte advokat, så mener jeg de har rett. 8403062[/snapback] What? Det kan jo også være et tegn på at dem prøver å komme seg unna ved å gjøre noe sånt. Lenke til kommentar
-Olsebein- Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 doffen og han andre kisen.. det fins ikke rasisme idag. 8400800[/snapback] Ikke i det hele tatt Tror ikke det var noe rasistisk som ble sagt på banen. Når Håland og Hæstad velger å gå så langt som å kontakte advokat, så mener jeg de har rett. 8403062[/snapback] What? Det kan jo også være et tegn på at dem prøver å komme seg unna ved å gjøre noe sånt. 8404964[/snapback] Tviler jeg sterkt på. Håland går for eksempel idag ut og kommenterer at han var en helt annen plass på banen enn der Ijeh og Hæstad "kolloderte". Denne falske forklaringen, mener jeg, bør felle Ijeh ovenfor Håland ihvertfall. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Uansett må eg rette ein takk til den fantastiske kanalen TV2 som har blåst denne saka så langt ut av proporsjoner som det faktisk er mulig å få det. Eg er stum av beundring. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Kjipt når sånne saker får mer oppmerksomhet enn kampene. Skulle tro det var barnehagen. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg er HELT sikker på at han derre Ijeh lyver! Tror ikke at Hæstad har sagt noe rasistisk. De har jo kontaktet advokat, for å være sikker på at sannheten kommer fram. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Dette med rasisme i fotballen er så latterlig Man må jo holde kjeft under hele kampen for å ikke komme i avisen dagen etter, stemplet som rasist... Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 doffen og han andre kisen.. det fins ikke rasisme idag. 8400800[/snapback] err nei absolutt ikke Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Det finnes sikkert rasisme i norsk fotball men jeg tviller på at det finnes spillere som går ut på en fotballbane bare for å skade stakkarse afrikanske spillere. Hva spillere tror og mener, er ikke en sak for media. Om noen slenger med leppa på banen så er det mest på grunn av sinnet man har i øyeblikket. Om noen fornærmer en annen spiller noe som har med hudfarge og gjøre, er ikke det grunn nok til 6000 i bot fra NFF og førstesideoppslag i VG. I denne saken tror jeg ikke Doffen eller Håland gjorde noe som helst, men at Ijeh bare prøvde å skape blest. Endret 5. mai 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 De sier jo faen meg alltid jo niggah og alt annet, men i det sekundet vi nevner noe i den duren er vi plutslig rasister... Fair enough at dem kommer til landet vårt, men da får dem faen meg følge spillerreglene her også Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 De sier jo faen meg alltid jo niggah og alt annet, men i det sekundet vi nevner noe i den duren er vi plutslig rasister... Fair enough at dem kommer til landet vårt, men da får dem faen meg følge spillerreglene her også 8546049[/snapback] Og hva er det de gjør som er å bryte spillerreglene? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 De sier jo faen meg alltid jo niggah og alt annet, men i det sekundet vi nevner noe i den duren er vi plutslig rasister... Fair enough at dem kommer til landet vårt, men da får dem faen meg følge spillerreglene her også 8546049[/snapback] Og hva er det de gjør som er å bryte spillerreglene? 8548458[/snapback] De beskylder oss for rasisme, og det skal veldig lite til før de gjør det. Ijeh saken er jo bare et av tusen eksempler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg tror Doffen slengte ut et par fraser til Ijeh som han oppfattet rasistisk. Det er ikke sikkert Doffen mente å si noe rasistisk, men uheldigvis så oppfattet Ijeh det sånn. Det finnes derfor det verken rett eller galt i denne saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå