Illyria Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hei! jeg konfriguerte nettopp maskinen min og står her med helt nytt Windows XP med SP1 problemet kom da jeg skulle få den opp på det trådløse nettet mitt. Det er ikke innbygd trådløst så jeg bruker en sånn nettverks adapter. Etter å ha innstalert driveren prøvde jeg å koble meg opp ved å skrive inn krypteringskoden, men når jeg klikket på koble til får jeg en sånn melding om at det er for få tegn å sånn tull. La også merke til at hele opplegget med nettverk var anderledes enn før jeg konfriguerte. både listen med trådløse nettverk og alternativer. Kan dette ha noe med at jeg har SP1? i så fall, hvordan kan jeg skaffe SP2? fikk koblet opp på et usikkert nettverk så det er altså noe med krypteringen, er det ikke? hvis det skulle være noe spm om hva slags addapter så er det D-link, ca 3gammel håper noen kan hjelpe meg med gode svar feilpostet vel burde vel ligge under nettverk, men hører vel kanskje litt hjemme her også Endret 16. april 2007 av Illyria Lenke til kommentar
nifty Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Grunnen til at alt ser annerledes ut enn tidligere er , som du har notert deg, at SP2 mangler , SP2 kan lastes ned her : http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en For engelsk windows ... Med muligheter for å endre språk ! Må sammenfalle med språk på din xp .... Endret 16. april 2007 av nifty Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ja. Nå i dag bør alle som har Windows XP ha SP2 innlagt. Det er jo som natt og dag i forhold til SP1. Forrige gang jeg reinstallerte Windows på broren min sin PC så var det integrert SP2. Han insisterte på at han skulle ha SP1 av en eller annen grunn, men har ikke hørt at han har klaga noe over SP2 iallefall. Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Tror det er noe med SP1 som ikke greier å konfriguere det trådløse selv, for når jeg instalerte progm.varen til adaptere funket det, men litt tungvindt siden det sleit med å åpne seg og brukte lang tid på å finne nettverket og koble til. Har nå instalert SP2 og da er alt bra igjen Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå