mmm320 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 som emne sier.... Noen tips om noe jeg kan skrive? Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 her er i alle fall det jeg har skrevet til nå: Min framtid Nå i dag er jeg bare 14 år, men tenkt om ikke lenge, da har jeg blitt voksen! Kanskje har jeg kone å barn, hus å bil, men viktigs av alt en egen familie. Som sagt om ikke lenge hiver jeg meg ut i voksen livet. I min nærmeste framtid vil det bli tatt noen svært viktige valg om min fremtid, disse valgene vil forme og bestemme livet mitt, så jeg anser den nærmeste tiden som den viktigste i hele livet mitt. Tenk nemlig etter på hvor store konsekvenser de nærmeste valgene jeg tar vil få! De valgene jeg kommer til å ta, og er i ferd med å ta, kan få både gode og dårlige utfall. F. eks hvis jeg velger å ikke jobbe noen ting med skole og utdanning vil jeg ganske sikkert ikke få den jobben jeg ønsker, jeg vil tjene mindre på grunn av dårligere betalte jobber som man får uten noen spesiell form for utdanning. Med dårligere råd er det færre ganger en får råd til å dra ut for å treffe folk, og da er det mindre sjanse for å treffe noen som man blir glad i og kan starte familie med. Hvis jeg derimot velger å jobbe godt for å få en brukbar utdanning kan jeg være så heldig å få den jobben som jeg drømmer om. Min nåværende drømmejobb er da en jobb der it eller elektronikk er et av arbeidsområdene. Som sagt en god utdanning kommer ikke bare av seg selv, man må jobbe i flere år med både interessante og uinteressante fag og områder, men når man innser hva man får igjen for det, så ser man at det egentlig var verdt strevet. Det er faktisk veldig viktig å få en jobb som man føler seg bekvem med. Selv om man ikke hver dag gleder seg til å dra på jobb, er det viktig at man liker det arbeidet man driver med. Trenger tips for jeg sitter fast, vet ikke hva jeg skal skrive mere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå