Gå til innhold

[Løst] Problem med z-index

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er så irritert på hvordan ting tolkes i mange browsere. Hvorfor i helsike skjer dette i nettsiden min? joshdesign.no og sjekk ut hva som skjer med navigasjonsmenyen og "Nytt design?"-bildet... (klikk på arbeider) Sjekk koden. Jeg har z-indeksert alle de viktige wrapsene, men tydeligvis klarer hverken Firefox eller IE å vise det slik som var meningen...

Takk!

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunden min som er på bildet. Hvorfor tolker nettlesere som at dette bildet skal ligge over navigasjonsmenyen når den har en større z-indeks enn innholdsdiv-en (hvor bildet ligger). Jeg la merke noe da.

img#splash {
position: relative;
left: -50px;
}

Bildet har en id, "splash", og det over er CSSen til den id-en. Hvis jeg fjerner position: relative;, da går bildet bak arbeider-delen.

KillYou, jeg spurte ikke om skjermoppløsningen din, vennligst hold deg på temaet her.

Takk for informative svar. Takk Anders, god idé med div med bakgrunn i stedet.

Lenke til kommentar

Bildet burde ligge til venstre da, dette er jo en detalj i designet av siden. Hvis jeg ikke har position: relative; og left: -50px; blir det helt greit, men det løser ikke problemet. Ja, bildet skal ligge bak navigasjonsmenyen Runar, dvs også under "arbeider" når du klikker på den. Derfor tenkte jeg at z-indeks var min venn, men tydeligvis ikke... =S =)

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar
KillYou, jeg spurte ikke om skjermoppløsningen din, vennligst hold deg på temaet her.

8409959[/snapback]

Nå var ikke det poenget mitt heller, jeg prøvde bare å hjelpe til med å si at siden var bredere enn nettleser vinduet, noe som er ekstremt plagsomt. Men gjør som du vil, jeg skal ikke si noe mer jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...