danilovic Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Skandale ja! :wink: ) Mitt nyttårløfte for 2003: Boikott av NRK. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Ja det er scandale! Vi kjøpte jule donald videone men vi skal jo på hytten og der får vi bare inn nrk1 og nesten tv2 og vi gidder jo ikke ta med video spilleren. Synd det. Forresten har alltid boikottet NRK untatt de gode seriene. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 SADISTJÆVLER! de liker å pine små barn! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Dæven han satan! Hvordan i helvette klarer de og IKKE sende det programmet? Der er fan ikke mulig...Helvettes i!"#&"#&"#Å%(/!"?P/%=/%"! Noen som er med å bombadere nrk1 med SINTE mail? http://www.nrk.no/informasjon/kontakt_nrk/ Skal sende noen der ja! AT de våger å ødelegge julen for meg! _________________ "3dMarks er IKKE alt her i livet!" - B|Real B|Real @#hw.no@undernet www.b-real.net [ endret av B|Real den 2002-12-19 20:44 ] Lenke til kommentar
eught Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hva med å lage en underskriftskampanje på PetitionOnline.com? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: B|Real skrev (2002-12-19 20:34):Dæven han satan! Hvordan i helvette klarer de og IKKE sende det programmet?Der er fan ikke mulig...Helvettes i!"#&"#&"#Å%(/!"?P/%=/%"!Noen som er med å bombadere nrk1 med SINTE mail? JA! Det burde ikke være lov å gjøre slike obskønne handlinger! Donald juleshow på juleaften burde vært lovfestet! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Det er jo en klassiker på julaften, har sett den sikkert 10ganger. Og alltid like morsomt, den bringer også fram julegleden :smile:. Alllesammen send mail å klag, vi vil ikke bare se "jakten på julestjernen" Mvh,Stian Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 skitt!! men jeg synes også TV3 sin jule morgen er blitt dåligere de siste åra ... Lenke til kommentar
LeD Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 20:48, skrev Sargent Fire:Alllesammen send mail å klag,vi vil ikke bare se "jakten på julestjernen" Du får sikkert Askepott også. :smile: Begynner å bli litt smålei av de reprisene, men de hører jo liksom med til julen. LeD Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg savner DeltaForceLandWarrior online. Jeg syns det var perfekt jule-gøy. (For to år siden. Få ting slår den jula.) Har sett TV nok... (Håper på at de ser noen fete små tegnefilmer på morgenen, though. Gjerne Asterix...) Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 20:48, skrev Sargent Fire:Det er jo en klassiker på julaften,har sett den sikkert 10ganger. Og alltid like morsomt, den bringer også fram julegleden :smile:.Alllesammen send mail å klag,vi vil ikke bare se "jakten på julestjernen"Mvh,Stian Jeg har sikkert sett dem 29 ganger (1 gang i året - hvis det har vært så lenge da ) og plutselig nå så skal dem slutte ?? Hva skal jeg si til ungene :sad: Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hehe SKANDALE ! Lag en underskiftskampanje! Im in ! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg er med jeg. Jeg har sendt klage! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Takk for tipset sosohal! Klage er avsendt! Dette går fanken meg ikke ann!! Hva skal vi gjøre istedet da?? Gå i kirka!?!? steike ass.. Lenke til kommentar
eught Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Synes vi burde lage en underskriftskampanje hos PetitionOnline som jeg nevnte tidligere, og informere NRK om denne. Kanskje tipse VG også? Dette kan vi ikke finne oss i! PS! Kanskje NRK brukte opp alle pengene på å kjøpe inn Band of Brothers? :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Flott gjort av NRK! :smile: Dette juleshowet er man lei av! Selv om jeg har kost meg med det av og til så trenger vi det ikke hvert eneste år. Dette juleshowet består av et par show's og mye kjedelige småklipp. Ser at NRK istede sender blandt annet "En langbeint film" fra kl 14.00 til 15.20. Et glimrende valg spør du meg! Og husk, jula er mer enn TV :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 /me slaps Anders - sånt sier man ikke! Som sagt, SVT1 sender det jo klokka 15.00. :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: sosohal skrev (2002-12-19 23:07):/me slaps Anders - sånt sier man ikke! Som sagt, SVT1 sender det jo klokka 15.00. :smile: Ikke alle som har det :sad: Og Anders...FY! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Vet ikke om jeg skal synes det er skummelt eller artig at nerder som leker med de nyeste hitech lekene er noen av de mest konservative folka som er livredde for forandringer. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 kan dere ikke bare spille battlefield og være glade? uansett , jula handler ikke om tv,data, eller noen materielle ting, men om de du er glad i. er glad i dere alle, og ønsker dere god jul :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå