perpyro Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Altså 8 måner sammen i en alder av 23 år er for lite til å gifte seg mens 19 år og 2 helger sammen er nok til å bli foreldre? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Altså 8 måner sammen i en alder av 23 år er for lite til å gifte seg mens 19 år og 2 helger sammen er nok til å bli foreldre? 8416662[/snapback] Hvem faen blir gravide med vilje etter 2 helger da. Må de være rimelige fjerne. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Fjernt eller ikke, noen blir det på tross av at beskyttelse er oppfunnet og lett tilgjengelig. "Å pule med kondom er som å spise karameller med papiret på". Lyder ikke det kjent? Det handler om mentaliteten til personene som er innblandet. Noen er helt klare til å gifte seg i en alder av 23 mens andre aldri blir klare til det. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Skjønner hva du mener. Men da blir man ufrivillig gravid. Er ikke ofte du hører om noen som ble ufrivillig gift, hvis ikke de kommer i fra langtvekkistan da selvsagt. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 23 år er absolutt ikke for tidlig å gifte seg.. Spørsmålet er heller om dem har stilt hverandre noen kritiske spørsmål om fremtiden.. Mål, karriere, økonomi og familie. Noe som egentlig alle som skal gifte seg bør diskutere uansett alder.. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Man har ikke lært seg å kjenne på 8 mnd, det er ihvertfall en ting som er sikkert. Sjangsen er stor for at dem vil finne sider ved hverandre som kan gjøre det verre senere. 8400896[/snapback] Enig i den. Det virker som om alle tror at Drillo skal påvirke kameraten til å ikke gifte seg. Vel, kanskje han bare vil høre hva forumbrukerne synes om saken, uten at man nødvendigvis skriver et innlegg hvor man kun kommenterer at det er deres sak, og at han ikke skal blande seg. Redigert: Det ble vel noe av det samme som Databamse skrev rett før meg. 8400921[/snapback] Korrekt tolkning av tråden Jeg hadde ihvertfall aldri kjøpt meg en bil uten å prøvekjøre den først........ 8412273[/snapback] Haha, genialt! Det eneste jeg egentlig reagerte på i første post er at fyren ikke har hatt sex med dama. 8412257[/snapback] Er ikkje alle som er like opptatt av den delen av forholdet som andre. 8412576[/snapback] Hvorfor tror du kristne gifter seg så tidlig? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg ville ventet enda litt lenger, jeg har vært sammen med dama mi nå i 2 år, og når jeg hadde vært sammen med henne 8 måneder var alt perfekt, og nydelig, så begynnte mer de mørke sidene og komme fram, forelskelsen ble til kjærlighet og ikke like ville som før, og en masse tull. til tross for dette holder vi enda sammen og vil trolig gjøre dette, men de burde vente til dem har vært sammen i over 1 år. Det viktigste er jo at dem kjenner hverandre godt nok, og at det ikke kommer noen mørke sider etterhvert, og værtfall ikke og forhaste seg... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Trippelposting er noe vi unngår i det lengste, og jeg har slått sammen tre innlegg forfattet av Drillo, som kom på rad og rekke. Neste gang kan du trykke på [ + Sitat ]-knappen på innleggene du vil sitere, og når alle knappene som tilhører innleggene du vil sitere, er røde, kan du trykke på [ Svar nå ] og få alt i ett og samme innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå