nomore Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Eg har da vært gift i 23 år... nei, ble gift da eg var 22 mente eg Eg skilt nå, men syntes ikke det var for tidlig Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ser ikke helt problemet med det, så lenge de vil det selv og er klare for å ta det skrittet, men jeg må innrømme at 8 mnd er litt kort tid. Jeg er selv 23 år, har to barn og vurderer å gifte med med samboeren min i sommer. Må bare se om vi klarer å skrape sammen nok penger.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 23 år og vil gifte seg. Er vel ingen problemer om de ønsker det. Jeg er selv 23 år, har to barn og vurderer å gifte med med samboeren min i sommer. Må bare se om vi klarer å skrape sammen nok penger.. Har du sammboer, 2 barn og dere elsker hverandre så ser ikke jeg den store bøygen med og gifte seg. Du har jo allerede stifta familie så du sitter i grunnen ganske så godt i klisteret om du gifter deg eller ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Og poenget var? 8409120[/snapback] Det der var en spambot tenker jeg Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Spam og eit innlegg som retta seg mot dette er sletta. Kjem nokon over spam-innlegg er det bare å rapportere. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 23år er gammelt nok om han har truffet den rette. La han gifte seg isteden for å sette sperrer i hodet hans. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Eg har da vært gift i 23 år... nei, ble gift da eg var 22 mente eg Eg skilt nå, men syntes ikke det var for tidlig 8407159[/snapback] Høres ikke ut som dere var gift så lenge da du er 24 nå ? Selv gifte jeg meg med kona etter 6 mnd. Litt kjapt, men det gikk bra (vi er fortsatt gift). Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det eneste jeg egentlig reagerte på i første post er at fyren ikke har hatt sex med dama. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg hadde ihvertfall aldri kjøpt meg en bil uten å prøvekjøre den først........ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det eneste jeg egentlig reagerte på i første post er at fyren ikke har hatt sex med dama. 8412257[/snapback] Er ikkje alle som er like opptatt av den delen av forholdet som andre. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg hadde ihvertfall aldri kjøpt meg en bil uten å prøvekjøre den først........ 8412273[/snapback] Dette er ingen bil men en livsledsager. Er det så viktig at dama er god i senga sammenlignet med mental tilstand? Virker som mange kunnet ha giftet seg med ei dame som var dumt som et brød bare hun var god i senga. Du tror du har funnet den rette, dere føler at dette forholdet kommer til å vare og at dere passer godt i lag men etter første akten i senga: Nei ikke tale om, du er jo skikkelig dårlig i senga så deg dumper jeg. Endret 18. april 2007 av perpyro Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 For å si det enkelt. Nei sex er ikke alt. Men funker ikke sexen, nei da funker ikke forholdet heller. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Dette tror jeg stemmer i mange tilfeller: Hvis sex'en er bra, teller den 10 % i forholdet. Hvis sex'en er dårlig, teller den 90 % i forholdet. Selvfølgelig finnes det parforhold hvor det er andre ting enn sex (f.eks. tvangsekteskap, arrangerte ekteskap o.l.), men for de fleste nordmenn er nok sex en viktig sak. Men hvordan man kan definere god sex kan nok variere fra par til par. Noen er sikkert fornøyd med kvantitet mens andre ønsker kvalitet. Selv er jeg ikke så sikker at variasjon i stillinger er like viktig som det å kunne være spontan. Endret 18. april 2007 av Spartan Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg synes det er for tidlig å gifte seg når man bare er 23 år gammel. Foreldrene mine giftet seg da de var 25 år gamle, fikk høre idag at de skal separeres for andre gang. Nå er jeg ikke i posisjon til å uttale meg her, men har en tro på at når man er 23 år gammel, så vet man fremdeles ikke helt hva man vil, liker og ønsker her i livet. Man kjenner seg ikke selv enda. Som med mange andre tidlig gifte, så oser det skilsmisse lang vei.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er slett ingen fasit at sexen fungerer de første gangene i det hele tatt. Mange opplever at sexen blir bedre etterhvert som man lærer hverandre og kjenne. At de første gangene er misslykket betyr ikke at det ender opp med et dårlig sexliv resten av livet. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er slett ingen fasit at sexen fungerer de første gangene i det hele tatt.Mange opplever at sexen blir bedre etterhvert som man lærer hverandre og kjenne. At de første gangene er misslykket betyr ikke at det ender opp med et dårlig sexliv resten av livet. 8414194[/snapback] Nei, men det blir sannsynligvis ikke noe mer forhold med den du har dårlig sex med. Vi menn sliter nemlig en sjelden gang (noen oftere enn andre) med impotens, manglende orgasme o.l. som kan skyldes prestasjonsangst, alkohol, sykdom m.m. Når da enkelte kvinner tolker dette som et dårlig tegn så sier det seg selv at det ikke blir noe mer etterpå. Selv har jeg opplevd at med enkelt kvinner funka det ikke mens det med andre ble bare mer moro. Gjett hvilken av dem jeg har hatt lengst forhold med.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei, men jeg sa heller ikke at jeg ville prøvekjøre en tur sa jeg det? Si man er sammen 3mnd da. Funker ikke sexen skikkelig til da, så kommer den ikke til å funke. Derfor hadde jeg heller aldri giftet meg før jeg hadde hatt sex med personen en stund. Kan sikkert fungere kjempefint sammen, men funker ikke sexen etter 3 mnd, nei da vil jeg heller ha den personen som en venn. Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) for meg ville 8mnd. vært for lite til å vite om en person er den rette å gifte seg med. edit: om man baserer det på å gifte seg bare en gang! edit2: og å være sammen til man døøøøøøøøør. Endret 18. april 2007 av capy Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ville helst sett til at de er økonomisk selvsikre før de begynner å gift seg og få barn osv. Men klart, er de forelsket nok er det jo ingenting å gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen syns vel kanskje det er litt tidlig, men de har nok tenkt over det grundig. Ei jeg kjenner gifter seg om ikke lenge, hun er 19 og typer 21. Og ei på 21 sammen har vært gift en liten stund og har en unge på over 1 år allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå