Drillo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 En yngre kamerat (23 år) har bestemt seg for å gifte seg. De har vært sammen i 8 mnd. Er det for tidlig? Fyren er for øvrig kristen, og jeg har spurt han om det er for å kunne pule dama at han vil gifte seg. Men han svarer at nei, det er fordi det er vanlig i familien hans, og at det føles riktig. Han føler seg veldig sikker på at dama er den rette. Hva mener dere, bør man kule'n litt lenger? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Han gifter seg akkurat når han, og kona, selv vil. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er vel f*en meg han sin buisness når han gifter seg, vel xD Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er vell ingen aldergrense på å gifte seg, men gifter før man blir 18, må man ha lov av sine foreldre sine... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Han må/vil altså vente med sex til etter ekteskapet? Vet ikke om det er noe av grunnen, men får bli hans sak. Jeg ville iallfall ventet, men det blir vanskelig å svare for andre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Off-topic/regelbrudd = ferie, velg selv Lenke til kommentar
Thundercat Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Om han føler det er rett så må han få lov til det, typen er tross alt 23! Er mange som knytter bånd før da og.. Og sånne ting bør man være voksen nok til å bestemme selv uten at andre legger seg opp i det. Det er hans liv. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er vel egentlig ikke for ungt.. Det er mange som gifter seg i den alderen. Jeg for min del har nok planer om å vente noen år lenger ja Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 En yngre kamerat (23 år) har bestemt seg for å gifte seg. De har vært sammen i 8 mnd. Er det for tidlig? Fyren er for øvrig kristen, og jeg har spurt han om det er for å kunne pule dama at han vil gifte seg. Men han svarer at nei, det er fordi det er vanlig i familien hans, og at det føles riktig. Han føler seg veldig sikker på at dama er den rette. Hva mener dere, bør man kule'n litt lenger? 8400441[/snapback] Først vil jeg bare si, fin avatar du har. :!: Man har ikke lært seg å kjenne på 8 mnd, det er ihvertfall en ting som er sikkert. Sjangsen er stor for at dem vil finne sider ved hverandre som kan gjøre det verre senere. Ja det er for tidlig. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Han gifter seg akkurat når han, og kona, selv vil. 8400468[/snapback] Enig der. Dette er strengt tatt en personlig sak, om de føler seg klare for det er det deres sak. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Han gifter seg akkurat når han, og kona, selv vil. 8400468[/snapback] Enig der. Dette er strengt tatt en personlig sak, om de føler seg klare for det er det deres sak. 8400900[/snapback] Det ER deres sak uansett hva trådstarter sier, vi kan kun komme med meninger. Vi kan jo likevel aldri komme med meninger som er gjeldende. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Man har ikke lært seg å kjenne på 8 mnd, det er ihvertfall en ting som er sikkert. Sjangsen er stor for at dem vil finne sider ved hverandre som kan gjøre det verre senere. 8400896[/snapback] Enig i den. Det virker som om alle tror at Drillo skal påvirke kameraten til å ikke gifte seg. Vel, kanskje han bare vil høre hva forumbrukerne synes om saken, uten at man nødvendigvis skriver et innlegg hvor man kun kommenterer at det er deres sak, og at han ikke skal blande seg. Redigert: Det ble vel noe av det samme som Databamse skrev rett før meg. Endret 16. april 2007 av Redline Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg reagerer heller på at de har vært sammen i så kort tid, enn at de er 23 år. 8 mnd er ikke spes. lenge. Men for all del, vet om folk som ble gift etter 6 mnd og holder sammen 20 år etter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Jeg reagerer heller på at de har vært sammen i så kort tid, enn at de er 23 år. 8 mnd er ikke spes. lenge. Men for all del, vet om folk som ble gift etter 6 mnd og holder sammen 20 år etter. 8401200[/snapback] Enig, 23 er for så vidt ikkje noko dum alder å gifte seg i, men 8 månader var litt kort tid. Viktig å la forholdet utvikle seg, eit ekteskap er ikkje noko ein bør skunde seg med. Når det er sagt kjenner eg ikkje desse personane og for alt eg veit kan dei leve eit godt og langt liv i lag. Noko regel finnes ikkje, men eg synest det var litt tidleg i forholdet. Endret 16. april 2007 av Zeph Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 23 år går helt fint... vet om flere som har gifta seg før den alderen og som det går bra med. Men jeg er mer skeptisk til det med de 8 månedene Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 23 år går helt fint... vet om flere som har gifta seg før den alderen og som det går bra med. Men jeg er mer skeptisk til det med de 8 månedene 8401394[/snapback] Jeg tenkte nøyaktig det samme. Men det er vel ikke annet å si gratulerer og håpe det funker for de. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Veit om folk som har gifteplaner nå, og de er 19-20 år... Spørs vel mest på mental alder og hvor godt dem kjenner hverandre Lenke til kommentar
sixx Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 frihet til folket! folk må bare gifte seg for min del:P ikke mitt problem uansett:P men personlig hadde jeg aldrig i livet giftet meg så fort... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Så lenge man elsker den personen og gjør det av de rette grunnene så ser jeg ikke noe problem i at folk gifter seg når de er over 18. Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det må være opp til de, selv om det neppe blir aktuelt for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå