Gå til innhold

Hjelp til Mafia.

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til racing-mission'et.

Nå har jeg brukt sikkert 4 timer på det oppdraget, men klarer det f*** meg ikke !

Så nå lurer jeg på noen har noen koder(vet jeg har sunket lavt) som jeg kan bruke for å skippe det eller slik at det blir lettere ?

MvH Espen Hammer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok det på 3. forsøk, da brukte jeg analog gamepad. Det er egentlig bare å teste ut svingene litt så du vet hvor sent du kan bremse og fortsatt klare svingen. Kjører du kontrollert og holder bilen på veien skal du ikke bare klare å vinne men vinne med god margin også.. :smile:

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt hvorfor folk synes den delen av spillet er vanskelig...det er et av de letteste oppdragene synes jeg. Brukte vel 1 forsøk på å kjøre gjennom banen for å gjøre meg kjent, og tok det på neste forsøk...

Jeg brukte betydelig flere forsøk på noen av de andre oppdragene...

Så lenge du ligger på 1. plass, kan du kontrollere helt. Ta svingene perfekt, og dra ifra enda mer...

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært noen bilspelfan og klarte heller ikke å komme i mål først, eller i mål det hele tatt....på denne levelen.

Du kan jukse slik:

Start racet som vanlig og kjør til du kommer til serviceveien som er stengt/blokkert. Rett etter stengselet kan du kjøre over noe sand eller noe sånt, husker ikke helt. Rett etter stengselet i alle fall. Kjør så nedover denne vegen til du kommer ut på banen igjen. Stopp bilen. Trykk på 0 (restarte på banen knappen), og vips du er fem menter fra målinja. Kjør nedover igjen ...Gjenta fem ganger og du vinner løpet.....

Resten av spillet er knall....ikke noe mer kjøring som krever masse slit, selv om en må være ganske nøyaktig i skytinga etter hvert...

[ Denne Melding var redigert av: regn på 2002-12-19 22:01 ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg er kommet til det oppdraget der jeg skal følge hu derre dama hjem, åsså kommer det non folk å skal drepe meg. Jeg har drept alle folka, men hu kjerringa skriker fremdeles. Hva skal jeg gjøre ??????

du må bare gå bort til henne, hvis hu ikke er dau da :D

hun står inne på en gårdsplass til venstre for mennene

Lenke til kommentar

Det du beskriver med dama er en diger bug i spillet, hadde akkurat samme problemet. Drepte alle sammen, men kjeringa satt bare der og skreik uansett. Eneste løsninga var å restarte mission. Da reiste hun seg og gikk som hun skulle. Og den er IKKE fixa i noen patch. Jeg patcha spillet helt opp før jeg starta.

For å fixe bilracet (møkkamission), last ned trainer HER

Da får du en mulighet til å komme på førsteplass etter en runde uansett plassering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...