Stig92 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei sann ! Det dukka nylig opp ett veldig irriterende problem her... Hver gang jeg prøver å installere noe, kommer det opp en feilmelding rett før windows er ferdig med "preparing setup...", som sier omtrent sånn: "An error (-5009 : 0x8002802b) has occurred while running the setup. Please make sure you have finished any previous setup and closed other applications." Men jeg har ingen andre programmer oppe, og jeg kommer ikke på noe som jeg ikke har installert ferdig... Lenke til kommentar
nifty Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Slettet c:\temp\ ? restartet ? om ikke, prøv det Lenke til kommentar
Stig92 Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Slettet c:\temp\ ? restartet ? om ikke, prøv det 8401039[/snapback] Beklager, har prøvd det men det funker ikke.... Det er forresten bare når programmet/spillet bruker InstallShield Wizard til å installere at problemet oppstår... Noen som vet hva problemet kan skyldes? Det er fryktelig frustrerende!! Please help.... Lenke til kommentar
Bols Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 http://consumer.installshield.com/kb.asp?id=Q110616 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå