Red Frostraven Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) AK | Colt | Sammenligning 1: 30 skudd spray x3 sittende 2: 5 skudd burst x6 sittende 3: 3 skudd burst x10 sittende Endret 16. april 2007 av Andre1983 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ak ekke no spraye-våpen heller da.. ak en best hvis du skyter c.a 5 og 5 skudd.. Ak`n går rettest med de første skudda.. Btw, jeg foretrekker colt framfor ak.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Men nå har du bare holdt AK-en inne, uten å presse den nedover? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ville hatt større bilde, og gjerne nummererte kuler.. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 er ikke noe problem med kontrolerte sprayer med ak, trenger bare ferdigheter... Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ferdigheter og ferdigheter. Prøv deg frem med ett par sprays. Se hvordan våpenet beveger seg og motvirk bevegelsene. Lenke til kommentar
drz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) En AK spray er og blir random, selv om du kan kontrollere den ganske bra. Aken er digg når du står på litt lengre avstander, skaden en ak gjør er elsk Colten har bra treffsikkerhet, selv om kulene tar litt mindre skade, og sprayen er så utrolig kontrollerbar (spiller css by the way) Endret 17. april 2007 av emilya Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 1.6 Vi kan se et mønster; Se nederste. 3 skudd i serie. Over. 5 skudd i serie -- du ser begge to igjen i den største. Alle våpen i 1.6 går opp mot høyre/venstre og hopper tilfeldig rundt der oppe, men alltid der oppe. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Ville hatt større bilde, og gjerne nummererte kuler.. 8403176[/snapback] ......****.......***..*...... ...*****...*..*..*****... ..********.********.. ....*****.....*****........ ........*.............*............ ..........*......*...*............ ............*......*............... ..............***................. ..............***................. ..............***................. 6+ 4-5 1-3 Siktet (også blå treff) Vi får komme tilbake til dette senere -- det tar tid å regne finne gode måter å teste gående skyting; Men AK treffer omtrent en 4-5 på førsteskuddet og det andre og 6+ resten. Løpende får du ett 4-5 og resten 6+. Stående får du ett 1-3 og to 4-5. Jeg bruker mest AK -- men går alltid mens jeg skyter... og bommer... Endret 18. april 2007 av Andre1983 Lenke til kommentar
drz Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ville hatt større bilde, og gjerne nummererte kuler.. 8403176[/snapback] ......****.......***..*...... ...*****...*..*..*****... ..********.********.. ....*****.....*****........ ........*.............*............ ..........*......*...*............ ............*......*............... ..............***................. ..............***................. ..............***................. 6+ 4-5 1-3 Siktet (også blå treff) Vi får komme tilbake til dette senere -- det tar tid å regne finne gode måter å teste gående skyting; Men AK treffer omtrent en 4-5 på førsteskuddet og det andre og 6+ resten. Løpende får du ett 4-5 og resten 6+. Stående får du ett 1-3 og to 4-5. Jeg bruker mest AK -- men går alltid mens jeg skyter... og bommer... 8411036[/snapback] trikest er å stoppe akkurat når du skyter, feks bytte retning (fra A til D) i det du skviser avtrekkeren. Og ja, jeg har merket at sprayen er ganske "random der oppe" derfor drar jeg alltid sikte nedover og flytter det fort fra høyere til venstre (ikke sånne mega bevegelser).. Ekstremt vanskelig å beskrive, men alt jeg kan si er at det funker Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 http://home.online.no/~karloeke/de_cpl_mill0015.jpg http://home.online.no/~karloeke/de_cpl_mill0014.jpg Lenke til kommentar
hiper Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 klanen global gaming var på¨et lokalt lan her de viste oss hvordan spraye med ak, m4. De spilte på et aim map de laget et rett strek med kuler bortover i hodehøyde plukka 3-4 per gang de spraya bortover, det var sykt og se på.. har liten/ingen betydning for meg, for jeg spiller source Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Du kan kontrollere sprayen i 1.6 til nesten det perfekte. I CSS er rekylen så liten + at det er random deviation, så det er mye mer random og enklere. Spray'n'pray. Lenke til kommentar
drz Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 ville ikke si at det er enklere... Tipper at du spiller 1.6 pelle ? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Spiller begge deler. Foretrekker CSS public og 1.6 i matcher. Selv om jeg er mye bedre i CSS enn i 1.6 er 1.6 mye mer utfordrende. Det er jo faktisk bare fakta, det er mindre recoil, større hoder, overpowered flash osv. i CSS som gjør at det egentlig ikke egner seg som et profesjonelt spill. Imo. Skal for øvrig nevnes at CS er ikke mitt spill, jeg er BF2-spiller og spiller på det høyeste nivået der, så jeg er vandt til random deviation. Endret 19. april 2007 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Og den CSS vs. 1.6 diskusjonen har vært oppe 100 ganger, og det finnes lignende tråder der dere kan fortsette, så ikke stjel tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå