kjellmorrell Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 min gamle data som eg fekk av ein vill ikkje funke ... den finner ikkje musa ... musa er inni.. men den finner den bare ikkje... hadde tenkt å selle den tilo lille broren min nå.. men den må funke de er ikkje usb mus.. men sånn ghammel skit håper någen har svar Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du må for det første ha en ordentlig emnetittel, ellers får du en advarsel av en moderator snart. Så kan det hende du lettere får hjelp også! Lenke til kommentar
kjellmorrell Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 min gamle data som eg fekk av ein vill ikkje funke ... den finner ikkje musa ... musa er inni.. men den finner den bare ikkje... hadde tenkt å selle den tilo lille broren min nå.. men den må funke de er ikkje usb mus.. men sånn ghammel skit håper någen har svar 8400275[/snapback] må jeg skrive bokmål å ikke dialekt da? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei, Har du prøvd musa i en annen PC? Prøv det, så vet du om det er musa eller PS2-porten som svikter. Hvis musa er gåen, skaff en ny. Hvis du har USB-porter på PCen kan du også prøve å koble en USB-mus til en av disse, så løser du problemet dersom det er noe galt med PS2-porten! Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Funker sje? Funker musa som en skje? Neida, jeg skjønner hva du mener. Prøvd en annen mus i samme utgangen, så finner du fort ut om det er utgangen eller musa som har kveldet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå