specnaz91 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei hei. Helt ny på Facebook, noen som har det? Kanskje vi kunne danne en HW.NO group eller noe? Noen som blir med på ideen, har faktisk tenkt på den litt. Legg meg til venner hvis du er interessert: Nasir Amin Legg meg til Tør ikke å gå ut av network 'Norway' nu. Men det er en ting jeg ikke skjønner, hva er det man egentlig gjør på Facebook? Skjønner fortsatt ikke konseptet. Det finnes dog forumer og IMs, men hva er da vits med denne siden? Unnskyld, er helt ny der, så jeg vet egentlig ikke hva som er så spesielt og nyskapende . Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei hei. Helt ny på Facebook, noen som har det? Kanskje vi kunne danne en HW.NO group eller noe? Noen som blir med på ideen, har faktisk tenkt på den litt. Legg meg til venner hvis du er interessert: Nasir Amin Legg meg til Tør ikke å gå ut av network 'Norway' nu. Men det er en ting jeg ikke skjønner, hva er det man egentlig gjør på Facebook? Skjønner fortsatt ikke konseptet. Det finnes dog forumer og IMs, men hva er da vits med denne siden? Unnskyld, er helt ny der, så jeg vet egentlig ikke hva som er så spesielt og nyskapende . 8400155[/snapback] Det finnes allerede Gruppa heter "forumet" Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Hei hei. Helt ny på Facebook, noen som har det? Kanskje vi kunne danne en HW.NO group eller noe? Noen som blir med på ideen, har faktisk tenkt på den litt. Legg meg til venner hvis du er interessert: Nasir Amin Legg meg til Tør ikke å gå ut av network 'Norway' nu. Men det er en ting jeg ikke skjønner, hva er det man egentlig gjør på Facebook? Skjønner fortsatt ikke konseptet. Det finnes dog forumer og IMs, men hva er da vits med denne siden? Unnskyld, er helt ny der, så jeg vet egentlig ikke hva som er så spesielt og nyskapende . 8400155[/snapback] Det finnes allerede Gruppa heter "forumet" 8400170[/snapback] Er det mange som er med i den, har egentlig lyst til å bli med i en ordentlig, ikke en gruppe med et fåtall medlemmer Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg skjønner heller ikke helt poenget med facebook, virker veldig "se jeg har flere venner en deg(ikke det at jeg jeg kjenner dem godt, men de er mine e-venner) og "se hvor full jeg var på lørdag" ... Vurderer å ansaffe meg dette for å se på bilder, er altid kjipt å finne ut via andre når du kan sjekke det selv Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er 83 medlemmer nå... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er en slik thread om du bare hadde orket å benytte søk littegranne. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg