MonZteR Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei folkens. Jeg er litt grønn når det gjelder projektorer, men hadde nå tenkt meg å prøve dette fenomenet med stor skjerm Har fått et tilbud av typen 3M X15 til ca4000kr (ubrukt) noen erfaringer? Vil denne funke fint til Spill og film? Hvordan er bildet i eks spill, fluter det i hverandre slik som på de første LCD skjermene? Hvor mye har kantrastforholdet å si? (300:1) Må det være Ganske mørkt i rommet for at bildet skal synes bra? mange spm. Men sikkert noen av dere som sitter med noen erfaringer mere enn meg Mvh Harald Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 8400039[/snapback] Min anbefaling: Styr unna hvis du skal bruke den til hjemmekino. Dette er en gammel modell og en typisk presentasjonsprojektor, dvs relativt høy lysstyrke, 4:3-oppløsning og i dette tilfellet elendig kontrast. Hvor mye penger er du villig til å bruke på projektor? Flyttes fra Hjemmekino til Projektor og lerret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå