Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

POLO starter... og dør ut med en gang...

Anbefalte innlegg

Ok, da skjønner jeg.

Men vet dere hvor jeg kan få tak i en lesering? Den må kjøpes ny, og ikke brukt del?

8444018[/snapback]

Møller. Det er en svakhet på de tidlig produserte, så du gjør best i å kjøpe en NY del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Byttet lesering i ettermiddag, og det gikk forsåvidt greit. Møller måtte bestille opp delen fra Oslo, så det tok litt tid før jeg fikk den.

PS! Møller prøvde å "svindle" meg et par ganger.. Først så sa de at jeg måtte kjøpe hele tenningslåsen, kunne ikke kjøpe bare leseringen. Jeg argumenterte mot, og han måtte sjekke... så viste det seg at jeg kunne kjøpe bare ringen. Og så sa de at nøklene måtte kodes om etter skiftet.. Jeg argumenterte mot, og de måtte sjekke.... så viste det seg at det ikke var nødvendig.

Så jeg vil nok en gang takke dere for all hjelp, slik at jeg slapp å bli svindlet av de svinene på Møller i Trondheim!

Men tilbake til bilen....

Jeg har prøvd å starte bilen noen ganger i kveld, og den starter hver gang. Men det gjorde den i hele går og i formiddag også... Så jeg får nok bare gi den litt tid og se om problemet kommer tilbake.

Likevel så er den ikke helt i orden! Når jeg har kjørt en stund, slik at motoren er varm og jeg stopper bilen, så er den litt tungstartet. Dvs at den "dryger" litt før den starter (ca 1-2 sek) og når den starter, så faller turtallet fra ca 2000 til 500, også henter den seg inn og stabiliserer seg på ca 1000. Når bilen har stått litt, og motoren har kjølnet starter den fint. Hva kan dette være??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...