KAFFEjon Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, en relativt god kalender -GPRS: Ja -EDGE: Ja -Email klient:Ja Form: -Vanlig form -Vekt: -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke så viktig Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Størrelse på skjerm. (Hvis det er viktig at den er stor, presiser dette i emnetittelen.) -Touchscreen: (Ja/nei). Pris: Jeg har mellom 1000 og 2500kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Ja, Netcom Diverse: -Merke: Nokia eller SE -Kamera: Ja -Videokamera: Ikke så farlig -Symbian: Vet ikke -Infrarød port:Trenger ikke -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne: Mye som mulig? -Minnekort?:Ja -MP3: Ja -Radio:Ja -UMTS: Vet jeg ike hva er -Triband: Vet jeg ikke hva er -wLAN: Vet jeg ikke hva er - Mulighet for GPS: Nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Hadde vært morro om mulig -Batterilevetid: Viktig Skal bruke telefonen til å ringe, sende sms, mail, ta noen enkle bilder av og til. Vil gjerne ha en telefon som er fin å se på Lenke til kommentar
KAFFEjon Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 N73 virker interessang Lenke til kommentar
zxsonnyxz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg synes og n73 er interesant... tror jeg skal kjøpe denne i ME (music edition). Etter det jeg har sett og hørt er det en veldig bra mobil. Har det du vill ha, men kansje ikke verdens beste batteri Bra minnekort medfølger jo og Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Sony Ericsson K800, har den selv. Er veldig fornøyd Lenke til kommentar
KAFFEjon Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Mange her som har N73? Er dere fornøyd med den? Lenke til kommentar
listen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Har N73. Den er inne på rep nå da, joysticken ble ødelagt. Men for å gjøre det enkelt. Fordeler -Symbian (Et slags intelligent operativsystem på mobilen som lar deg legge inn mange nyttige og unyttige 3.partsprogrammer. Søk på forumet om du vil vite mer) -Bra kamera -Bra og stor skjerm -Bra kalender -Pen, i den grad mobiler er det Ulemper -Treig, og den blir ikke kjappere med tiden... -Dårlig joystick -Ikke fantastisk batteri Alt i alt en grei mobil, men om du ikke har behov for symbian, hadde jeg valgt en annen mobil. Synes N73 er for treig. edit: Det holder som regel med én tråd om hvilken mobil du skal velge. Endret 16. april 2007 av listen Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 -Symbian (Et slags intelligent operativsystem på mobilen som lar deg legge inn mange nyttige og unyttige 3.partsprogrammer. Søk på forumet om du vil vite mer) 8402600[/snapback] ja, det er meget intellegent. faktisk så har ikke andre mobiler operativsystem. de har flutlupper. det er helt fantastisk. (ikke meningen å være frekk, bare morsomt ) Lenke til kommentar
listen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 -Symbian (Et slags intelligent operativsystem på mobilen som lar deg legge inn mange nyttige og unyttige 3.partsprogrammer. Søk på forumet om du vil vite mer) 8402600[/snapback] ja, det er meget intellegent. faktisk så har ikke andre mobiler operativsystem. de har flutlupper. det er helt fantastisk. (ikke meningen å være frekk, bare morsomt ) 8402651[/snapback] Jaja, du mener hva jeg forstår! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 jeg har n73, faen meg den verste telefonen jeg har hatt, henger seg opp LENGE hvis jeg skriver melding, resetter seg ofte hvis jeg skal ta telefonen hvis den ringer, ganske mye herk med den... har sendt den inn, fikk meg en siemens fra 2002 til lånetelefon , menne jeg vet at et par av mine kompiser også har problemer med at den henger seg opp når de skriver meldinger, sender melding osv , men det er vel kanskje normalt nå til dags ?! , er jo små datamaskiner de er blitt, ikke mye telefon , men det er bra kamera på den, og lyden er det ikke noe å si på, denne telefonen var drit bra i 6 mnd , men så begynte den å kødde seg.. men hvis du absolutt vil kjøpe den så vil jeg anbefale deg å stikke innom på www.ucan2.no netcom basert nettside, tror telefonen koster 1900kr, kul den svarte mobilen ,likte og "sand" farga mobilen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Spar pengene dine, og vent på N95. Lenke til kommentar
GardP Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvis du ikke skal ha symbian og vil ha en med et bra design kan jeg anbefale nokia 6300. Tror den passer etter det du skriver at du ønsker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå