ådne Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Planlegger å kjøpe en Big Muff fra Electro Harmonix. Har hørt noe om forskjellige versjoner, da henholdsvis russian og american. Var å sjekket dem ut i en butikk og han som jobbet der mente det ikke fantes noe sånt... Er det han som ikke har fått meg seg noe eller jeg som har sett syner? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det stemmer nok det, http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Muff Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 jepp den "orginale" american, kommer i en treekse og er sølv,litt svart, rød skrapet fra russland er svart med gul skrift... samme gjelder for small stone.. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Takk for svar! Noen som har peiling på hva forskjellen på lyden er mellom disse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 har begge to, den orginale er klart best!, ikke bare lyd men bygge kvalitet og komponenter som er brukt Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Og begge låter egentlig nokså likt ei elg-ræv. Nå kan det jo hende at du liker det, men for meg ble det uaktuelt. I forhold til god rør-vreng med en Tube Screamer på topp var valget enkelt. Men for all del, det er selvsagt en smule avhengig av i hvilken musikksjanger man velger å utøve sine strenge-øvelser... Poenget mitt skulle vel være at de Dype Skogers Konge roper med sin bakerste fordøyelsesåpning uansett om den presenterer seg som Boris eller Hank. Uffda, min mening og mine ører, selvsagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 smaken er som baken, billigere er det ihverfall enn en rør amp.. skla bli kvitt muffen, bruker den aldri.. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Lyst å selge? Edit: På denne videon bruker visstnok hovedgitaristen russian big muff... Han bruker også en pedal kalt "turbo rat" som mange skryter opp i skyene. Noen som har peil på hvilket merke det er? Endret 16. april 2007 av ådne Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Lyst å selge? Edit: På denne videon bruker visstnok hovedgitaristen russian big muff... Han bruker også en pedal kalt "turbo rat" som mange skryter opp i skyene. Noen som har peil på hvilket merke det er? 8401572[/snapback] Proco lager Rat-pedalene. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 thanks, noen som har erfaringer med dem? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Rat er grisetøff, men Muffen er vel ein fuzzpedal, og det er strengt talt ikkje Rat. To vidt forskjellige ting. Eg sjølv tykkjer Muffen er kul. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Kult. Har allerede en Boss distortion pedal, så da vil det vel kanskje være en bedre idè å kjøpe en fuzz pedal enn en distortion pedal til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå