Loled Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hei Jeg må ha hjelp av dere jeg skal velge mellom disse to høytalerene: Genexxa Mira 6.2 Proson Libra 653 Husk at valget står bare mellom disse Jeg takker så mye for raske svar Endret 16. april 2007 av Loled Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har ikke hørt den Genexxamodellen, men en som er så og si tilsvarende. Personlig ville jeg valgt Prosonen foran den. Av ren nysgjerrighet, hvorfor absolutt en av de to? Lenke til kommentar
Loled Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 For jeg fikk 300 kr rabatt på de to Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Aha, digg da Men som sagt, Proson foran Genexxa anytime for min del Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Ville heller betalt mere for dynavoice F6. Men av de to hadde det blitt Proson Endret 17. april 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Selve navnet på høyttalerne er ikke så viktig i denne sammenhengen, de billigste Proson-høyttalerne er det samme som Genexxa uansett. Genexxa er et datterselskap av Proson, og jeg har et par Proson HFC10 stående her hjemme som også selges som Genexxa. Det beste for deg hadde vært å lytte til begge før du bestemmer deg, men det har du vel ikke mulighet til. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Eneste muligheten for å høre noen av de må vel være om noen venner av han har dem :!: Men er sant at de bruker noen av de samme, er vel det samme som Argon som har tatt over Gale høyttalerne som selges på hifiklubben. Dessuten står det veldig lite info om de Genexxaene der. Men om den er som de jeg tidligere nevnte at jeg har hørt på så er jeg ganske sikker Proson i det minste bør være noe bedre Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Ville heller betalt mere for dynavoice F6.Men av de to hadde det blitt Proson 8403620[/snapback] Er 100% enig med GnoMiz. F6 er garantert en mye bedre høyttaler. http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=436...ri=&testid=1936 Koster bare 795 nå på komplett Du kan jo også prøve å vinne de på netthandelen.no Endret 19. april 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 De fleste er jo enig i at F6 er verdt de ekstra pengene Men han sier selv at valget kun er mellom de to,så da går man jo ut fra det. Lenke til kommentar
Loled Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Hei takker så mye for respons, jeg får snart Genexxa Men vil bare si det at jeg er ikke så utrolig pirkete når der gjelder lydkvalitet men, viktigste for meg er at de spiller høyt. Tror dere at det var er veldi dårlig kjøp De er jo på 125w hver, så ikke vet jeg? Takker for kjappe svar. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Watt har veldig lite å si for hvor høyt de vil spille, da må du se mer på følsomhet og hvor kraftig forsterker du bruker dem med. Og det er da en ting å være pirkete,men er jo en fordel om du kjøper noe du ikke vil angre på i ettertid så du bytter etter noen måneder. Lenke til kommentar
Loled Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) hehe, ja vil bruke god tid til å spille de inn er det en fordel? Hvor mage timer? Edit: Her er spec: 125W 4-8omh 30-32000hz Endret 22. april 2007 av Loled Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ja,å spille dem godt inn er da en fordel så du får ut det hele potensialet som er i dem. Antall timer er vanskelig å si, jeg vil vel si 48 timer med det du har av dynamisk musikk. Lenke til kommentar
Loled Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Kan du definere dynamisk musikk? :!: Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Huff,den var ikke lett. Musikk med mye fart og så mange instrumenter som mulig involvert. Som Gnarls Barkley, Matisyahu and so on. Lenke til kommentar
Loled Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Hei, har fått høytalerene å jeg har spillt de inn 45t å de spiller konge å ser konge ut. Vil anbefale disse på det sterkeste :!: Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Grattis med kjøpet. håper du får mye glede ut av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå