HulkHaugen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei! Har fått kopiert noe tv-serier, delt opp i 5 episoder, og det er rippet fra hver sin dvd. Altså, de ligger i mapper audio_ts og video_ts liksom, akkurat sånn som det er på en vanlig dvd. Disse tar til sammen 8,5 GB. Det jeg vil gjøre nå, er å få lagt disse inn på en og samme dual layer dvd plate, så jeg må vel komprimere de en bitte liten tanke... Dessuten vil jeg lage min egen meny, bare en enkel med bakgrunn fra et bilde og tittelene på hver episode for å velge mellom de.. Det jeg trenger nå, er et lite enkelt gratis program for å kunne gjøre dette greit. vil ikke ha noe kjempestort fancy program, bare et bitte lite et. sånt man finner på www.download.com ellerno.. Noen som kan anbefale et prog? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det finnes ingen programmer som jeg vet om som gjør det gratis. De jeg vet gjør det gratis har selvfølgelig en stor hake: De plasserer et digert "vannmerke" midt på bildet! Jeg bruker ConvertXtoDVD og det fungerer kjempebra. Koster en pen liten slump med penger, men det finnes selvfølgelig...uhm..andre måter å gjøre det på, men på grunn av regler på forumet kan jeg ikke gå inn på dette. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Hmm. ja, men det koster jo penger..Sitter på offentlig pc her, så cracking og denslags er et ikke tema (om ikke noen har en lisensnøkkel til overs for en offline pc, hehe). Lurte på alternativet med å bruke Nero, der følger det med en del fancy programmer. Prøvde litt her om dagen, men fikk ikke til å legge inn flere dvd'r på samme disc. Dessuten fant jeg heller ikke ut hvordan jeg lager en meny der.. Noen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg har selv prøvd Nero og fikk ikke til det. Jeg beklager at jeg ikke har latt høre fra meg angående det vi snakket om, på grunn av at den andre er opptatt nesten 24/7. =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå