Espen pai Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Huff. Var det litt sånn at du fortsatte vennskapet for å ha sjansen til å tilbringe tid med henne? Fortalte du til henne hva du følte? 8402187[/snapback] Fortsatte venskapet for og få treffe hun igjen, men også fordet hun også var en av mine beste venner, og jeg kunne ikke forestille meg ett liv uten henne... Etter og ha gått rundt grøten alt for lenge, så fortalte jeg hva jeg følte, og fikk vite att hun følte det samme, men var ikke klar for ett forhold... Så hva gjør man da?... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fortsatte venskapet for og få treffe hun igjen, men også fordet hun også var en av mine beste venner, og jeg kunne ikke forestille meg ett liv uten henne... Etter og ha gått rundt grøten alt for lenge, så fortalte jeg hva jeg følte, og fikk vite att hun følte det samme, men var ikke klar for ett forhold... Så hva gjør man da?... 8402790[/snapback] Jeg hadde nok dødd av kjærlighetssorg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Etter og ha gått rundt grøten alt for lenge, så fortalte jeg hva jeg følte, og fikk vite att hun følte det samme, men var ikke klar for ett forhold... Så hva gjør man da?... 8402790[/snapback] Man har da all verdens tid Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg hadde nok dødd av kjærlighetssorg. 8402827[/snapback] jeg overlevde ivartfall... er så godt som over ho nå ivartfall Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 jeg har vært i den posisjonen selv... men jeg gikk rundt grøten for lenge, og hun mistet interessen 8401809[/snapback] Er utrolig redd for å gjøre det samme selv. Er utrolig glad i henne, og tror begge to har mye følelser for hverandre, men veit ikke hvordan jeg skal sjekke opp venner. Med folk du ikke kjenner er det liksom ikke så farlig om det går til helvete, men her er det en annen sak. Skal ha fest helg snart, så planen er å flørte med henne på fylla og sjekke om hun fortsatt har følelser for meg når vi våkner opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå