Catkin Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 La oss si du hadde en god venn og du satt stor pris på dette vennskapet. Så innser du at du har sterke følelser for han/henne. Et forhold kunne sette vennskapet i fare. Ville du tatt risken og startet et forhold? Kom med gode begrunnelser . Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg ville kanskje gjort det. I noen tilfeller ville jeg latt hver hvis jeg visste at personen ikke ville startet et forhold og dermed ødelagt vennskapet. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg tror nok at jeg ville ha gjort det. Lenke til kommentar
Gjest anonym2 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 La oss si du hadde en god venn og du satt stor pris på dette vennskapet. Så innser du at du har sterke følelser for han/henne. Et forhold kunne sette vennskapet i fare. Ville du tatt risken og startet et forhold? Kom med gode begrunnelser . 8399521[/snapback] Vanskelig dette her, om ikke nesten umulig å svare på, fordi det den man er sammen med bør jo være en av dine beste venner og eller?. Har du sterke følelser for en person, er det veldig viktig å ikke undertrykke de følelsene, men få det ut. Om du skal gå rundt med sterke følelser for en person som er vennen din, er vel det uholdbart i lengden?. Å lengte etter noe du ikke får hver gang man sees er dritkjipt og ødeleggende for hodet! Om alt ligger klart for et forhold med en du er forelska i og som er forelska i deg er jo det mest fantastiske som finnes, vil du ha det fantastiske ville jeg satset, vil du ha det trygt og kjedelig så forblir du bare venn. Man må jo ta noen risker om man skal ha det beste ... Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg tok denne sjangsen, å jeg vandt. Det var verdt det. Alt jeg kan si til deg er at du må bare peise på! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hadde tatt sjansen. Og sikkert angra når det gikk dritt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kan man ha et vanlig venne forhold til noen man har følelser for ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kan man ha et vanlig venne forhold til noen man har følelser for ? 8401488[/snapback] Det tror jeg blir fryktelig vanskelig Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Mange fornuftige svar her . Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 La oss si du hadde en god venn og du satt stor pris på dette vennskapet. Så innser du at du har sterke følelser for han/henne. Et forhold kunne sette vennskapet i fare. Ville du tatt risken og startet et forhold? Kom med gode begrunnelser . 8399521[/snapback] jeg har vært i den posisjonen selv... men jeg gikk rundt grøten for lenge, og hun mistet interessen Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kan man ha et vanlig venne forhold til noen man har følelser for ? 8401488[/snapback] Ikke i lengden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 jeg har vært i den posisjonen selv... men jeg gikk rundt grøten for lenge, og hun mistet interessen 8401809[/snapback] Been there... Så KC: ikke la sjansen gå fra deg om du tror du har noe å satse på Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Ikke i lengden. 8401812[/snapback] jeg holdt det gående som en venn i nesten 2 år da.. for helt bortevekk forelsket mesteparten av tiden så mulig er det, men er vanskelig. edit:leif var innom... Endret 16. april 2007 av Espen pai Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 La oss si du hadde en god venn og du satt stor pris på dette vennskapet. Så innser du at du har sterke følelser for han/henne. Et forhold kunne sette vennskapet i fare. Ville du tatt risken og startet et forhold? Kom med gode begrunnelser . 8399521[/snapback] jeg har vært i den posisjonen selv... men jeg gikk rundt grøten for lenge, og hun mistet interessen 8401809[/snapback] Samme skjedde her, gikk for mye rundt grøten.. Men kan jo legge til at jeg og vedkommende er utrolig gode venner.. Hun er vel min alle beste venninne og nærmest en pysokolog for meg Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) jeg holdt det gående som en venn i nesten 2 år da.. for helt bortevekk forelsket mesteparten av tiden så mulig er det, men er vanskelig. edit:leif var innom... 8401831[/snapback] Hva skjedde etter to år? Edit: Det må da ha vært veldig hardt. Se den andre flørte med andre, betro seg om div. Jeg hadde krepert! Endret 16. april 2007 av Mirann Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Tja, gjorde det og det gikk bra. Hadde noen knallår. Men hvis jeg hadde hatt valget nå hadde jeg droppa det. Kommer alltids noen andre man får følelser for.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hva skjedde etter to år? Edit: Det må da ha vært veldig hardt. Se den andre flørte med andre, betro seg om div. Jeg hadde krepert! 8401860[/snapback] jeg flyttet bort, har fremdeles god kontakt, men er jo 6 timer unda... men ikke lett egentlig, var helt jævlig hver gang jeg så henne med en annen gutt... fryktet det verste hver gang Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kan man ha et vanlig venne forhold til noen man har følelser for ? 8401488[/snapback] Ikke i lengden. 8401812[/snapback] Så er det ikke da litt logisk, at man automatisk setter forholdet i fare? Jeg synes problemstillingen er ganske åpenbar. Men mulig dere ser anderledes på det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg mener det at i det man utvikler følelser for den andre er det ingen vei tilbake i realiteten. Det kan aldri bli det samme igjen uansett. Derfor er det bare å kjøre på og håpe at det går. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 jeg flyttet bort, har fremdeles god kontakt, men er jo 6 timer unda... men ikke lett egentlig, var helt jævlig hver gang jeg så henne med en annen gutt... fryktet det verste hver gang 8401925[/snapback] Huff. Var det litt sånn at du fortsatte vennskapet for å ha sjansen til å tilbringe tid med henne? Fortalte du til henne hva du følte? Så er det ikke da litt logisk, at man automatisk setter forholdet i fare? Jeg synes problemstillingen er ganske åpenbar. Men mulig dere ser anderledes på det. 8401987[/snapback] Mulig jeg er veldig trøtt og sliten nå, men jeg får ikke helt tak i hva du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå