rexst Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vi er 2 stk som har lagt følgende plan ....... vi har kjøpt kjøle rør for tørris .... det vi lurer på er om det er noen som har noe de vil donere bort ... tenker da på cpu , hk , ram , det vi trenger for å kjøre maskinen .... Vi vil selvfølgelig filme denne seansen .... så du kan få en kopi ... å se hvordan det gikk med det du / evnt dere har gitt oss.... Send meg en pm og vi avtaler vidre .. P.s vi betaler frakt .. Lenke til kommentar
rexst Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 ps vi har en pentium 2 vi skal ta livet av , en amd , og en sokket 775 2.66 ghz p4 Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg hadde to FCPGA Celerons(S370), på 600mhz og 533mhz. Desverre kastet jeg dem for få dager siden. Hovedkort jeg har trenger jeg selv, desverre. Jeg kan se om jeg kan grave opp noe, jeg mener å ha sett endle P2er i haugen men kan godt være de også har gått tilbake til el-returen. Desverre. Om jeg finner noe av betydelig verdi(300mhz P2er og oppover, samt ram og evt hovedkort) skal jeg selvfølgelig se om jeg har råd til å gi bort. Lenke til kommentar
rexst Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 bare spamer for å så posten opp .. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 OT: hvilket tørrisrør har dere kjøpt? Bilder? (A) Har noe gammal hw liggende, men jeg selv har tenkt å fyre dem opp under tørris.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 en ide er og lege ut en anonnse på brukt markede må få se noen scorer etter på da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg